Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 jeg har en jente på 7 uker. Hun sover alt fra 6-9 timer i strekk om natten. Det har hun gjort siden hun ble født. Når jeg leser her om natt-avvenning, tenker jeg på at det kanskje er forlenge for henne å gå 9 timer uten mat når hun er så liten? Må jeg vekke henne? Hun ville vel gitt beskjed om hun behøvde mat på natten?
fanta free Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 så leng hun sover er et vel greit, da trenger hun ikke mat da:) min første mann gjorde også det, han spiste bare mer om dagen, ikke farlig, la henne sove og kos deg du også med de timene søvn:)
groma80 Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 hei, jeg har en datter på snart tre uker. fødte på ahus og der sa de at hun kunne sove så lenge hun ville om natta, men dersom hun sov lengre enn fire timer på dagen skulle vi vekke henne for å gi mat. så det forholder jeg meg til, men som regel vil hun ha mat på natta også..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Jeg hadde samme "caset" da jenta mi var på din sin alder. Jeg tok henne opp selvom hun sov og ga henne mat. De må ofte "trigges" for sult. Hun gikk ikke opp så altfor mye, så jeg fikk beskjed fra HS om å gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Ja det har ikke vært noe problem i mitt tilfelle at hun har gått lite opp i vekt, hun har lagt godt på seg, mer enn gjennomsnittet, jeg har mye melk og hun spiser godt på dagen. Har mest lyst å la henne sove så lenge, for min egen del, men jeg må først å fremst tenke på henne, så om hun ikke burde sove så lenge så får jeg vekke henne. Er bare så usikker på om det er det rette. Takk for svarene forresten!
LivetErEnLek Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Snuppa mi er også sju uker og ligner nok litt på din. Så lenge de spiser nok på dagen og legger fint på seg, ville det ikke falt meg inn å vekke henne.. Det eneste er at det kan bli litt vanskelig med amminga pga at det er nattpuppen som har en del å si for øking av melkeproduksjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå