Gjest Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Og hvorfor gjør dere ikke det? Er ikke ute etter å "ta" noen altså, jeg bare lurer...
liten og lettmett Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Jeg jobber og studerer. Men tror nok at hovedparten av de som ikke jobber studerer, eller så har de ganske små barn. Men noen unntak finnes nok
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Jeg jobber ikke fordi jeg har ikke noen jobb for tiden. Jobbet i hele sommer men det var bare en sommerjobb så den er ferdig nå. Skal skaffe meg en deltidsjobb nå. Jobbet fullt i sommer å syns det ble for mye å være borte fra sønnen mi(fyller snart 1år) så holder nok med 2-3 dager i uken. Skulle gjerne begynt å jobbe idag, men ikke så lett å få jobb Er alltid noen med mer erfaring enn meg som får de jobbene jeg søker på. Men satser på at det finnes en jobb for meg der ute i løpet av høsten.
Gjest Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 jeg jobber ikke nå, men sønnen min er bare 4 1/2 mnd da..
pøber´n & je Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Jobber ikke nå, men det er fordi je er sjukmeldt. Kommer te å bynne at før jul håper je
Brummeline3barnsmor Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Har vært student det siste året å har nå en sønn på 2,5 år og en på 10 dager så derfor jobber ikke jeg..
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Studerer jeg. Og føler ikke tiden strekker til med en jobb i tilleg. Guttungen er bare 1, 5 år. Så prøver å få en utdannelse før han begynner på skolen.
supermam5 Skrevet 1. september 2006 #9 Skrevet 1. september 2006 jobbe som dagmamma eg kun fordi eg har ei lida på 7 mnd..vil ud i jobb te neste år eg då..
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 1. september 2006 #10 Skrevet 1. september 2006 Jenta mi er 10 mnd så jeg jobber ikke. Men begynner som dagmamma for ett barn neste uke Skal være hjemme ett år til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå