Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Kan noen fortelle meg hva det er for noe.... ser at det blir nevnt her....
snuppi2 Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 En "badebøtte" som ska minna om hur det var inne i magen till mamma.. Bara tull...helt onödigt o dyrt! Går lika bra med en vanlig badebalje:)
Vertigo Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Er enig i at den er i dyreste laget, men uenig i at balje funker like greit. Storesøster her hylte i baljen, men i tummytuben roet hun seg og badingen ble kos. Kan lese om det/se den her: http://www.tummytub.no/
snuppi2 Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Vi köpte en badestol så att barnet får en liggande stilling i vannet med ryggstøtte, det blev helt perfekt!
tullejenta Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Er tilhenger av tummy tub. gutten blir helt salig i den. kjøpte den egentlig mest fordi jeg har dårlig plass, angrer ikke på det. Har badet han i balje hos moren min, ikke samme suksess det, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå