Gå til innhold

Ikke alle babyer er søte!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

sier man da til foreldrene at de er søte???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du helt dust eller??? Det finnes ikke det barn som ikke er nydelig på sin måte. Alle har noe ved seg som gjør akkurat den babyn kjempe søt.

Skrevet

Beklager den grinete tonen , men ble bare så fryktelig provosert.

Skrevet

-man sier ihvertfall ikke at de ikke er søte! Jeg mener at hvis ikke man har noe godt å si så trenger man ikke si noe. Mange andre superlativer enn søt man kan bruke da. Hater når folk sier til foreldre (eller f.eks hundeeiere) at barnet ikke er pent eller søtt. Hva er vitsen liksom? Tenk før du snakker, ord kan såre mye mer enn man tror!

Skrevet

Søt på sin måte ja, men ikke alltid utseende de har med seg etter en tung fødsel...Dust!!???

Skrevet

er det noen som faktisk sier til foreldre at babyen deres ikke er pen??

i såfall er det rimelig frekt. Det går an å tie i enkelte ganger

Skrevet

?? Teit innlegg spør du meg!!!!!!!!

Skrevet

Men kjære dere....har dere virkelig møtt på en baby som det ikke finnes noe pent å si om?

Skrevet

Alle babyer er vel søt på sin måte. Og alle foreldre vil jo se noe som ikke alle andre ser. De små tingene som ligner en osv...

Selvfølgelig kan de være litt kjeve og misfarget, men det er vel hele sjarmen med fødselen....

Skrevet

det er alltid NOE søtt på en baby ja :)

Skrevet

Jeg syns ikke at alle babyer er søte....noen er faktisk mindre pene (har lært at ingen er stygge). Trenger jo ikke si det til foreldrene, men noen ganger føler en seg kanskje litt dum dersom man ikke sier noe også.... så da blir det vel heller en hvit løgn om at babyen er søt...

Skrevet

Men ærlig talt, en nyfødt baby er og blir en nyfødt baby på "søtt" og vondt;) Men uansett verdens nydligste for mor og far og det er vel det som teller.... for en teit diskusjon i grunn hihi;)

Skrevet

Om du personleg synest babyen "in question" er søt eller ikkje bør du ikkje eingong tenke over synst eg. Om du synest den er "mindre pen" er det på sin plass med ein kvit løgn! Og viss du ikkje klarar å sei "å, så søt han er", så sei noko anna då.

Å, så liten! Tenk at det går an å være så liten!?!

Oi, det var ei blid lita tulle!

etc. etc.

Skrevet

alle babyer er søte på sin måte, de blir søtere jo mer du blir kjent med de! Sikkert derfor de fleste syntes sin egen er søtest ;)

ja man sier vel det? hadde du likt å høre at din ikke var søt? for det er sikkert noen som syns både min og din ikke er SÅ søte ved første øyekast.

Skrevet

må man si noe??? ingen foreldre vil høre at barnet deres ikke er søtt! så hvis du ikke har noe fint å si om barnet, så hold kjeft! det er mittt råd.. tror denne tråden ble lagt ut for å provosere jeg.. har vært så mye "ikke alle barn er søte" i det siste her inne...

Skrevet

jeg må si at til nå har jeg aldri sett et barn /baby som ikke er søt...og jeg har sett MANGE barn.... ingen barn kan se stygg ut syns jeg...

Skrevet

og hadde noen kommet og sagt det til meg, så tror jeg at jeg hadde slått til de..hehe... hadde i allefall blitt steik forbanna

Skrevet

ikke alle babyer er utpreget vakre kanskje, men ALLE er da søte på sin måte????

Skrevet

jeg synes ikke at alle babyer er søte.. å vet at min er det, siden fremmede stopper meg og kommenterer det... men sier ikke at ungen er søt hvis jeg ikke synes det, men kan heller si ååå hvor mye svart hår hun har, eller lange øyenvipper.. er dårlige på hviteløgner..

Skrevet

Man må jo si noe pent, hvis ikke er man rett og slett slem. Kan jo buke ord som: going, eller flott kar, lita prinsesse. Da har man liksom sagt noe iallefall.

Skrevet

ja har møtt babyer som jeg ikke har greid å si noe pent om ja.....men har valgt å ikke si noe om det heller....er jo ikke pålagt å si at de er søte

Skrevet

jeg er ikke enig...man må ikke si noe ....min så ut som en hagenisse da han ble født....og ingen som sa han var søt eller noe.....ble da ikke fornærmet av den grunn

Skrevet

ja, jeg sier til foreldrene at babyen er søt. Akkurat der har jeg verdens beste samvittighet for å dra en hvit løgn. Men tror ikke jeg har møtt på en baby enda som jeg ikke synes er søt. Noe så uskyldig som et nyfødt barn er det nydeligste jeg vet om.

Skrevet

Ikkje alle innlegg er smarte...Seier ein då til innleggaren at ho er teit?

Skrevet

:D

(hysj, jeg sitter egentlig på lesesalen, bare 5 minutts pause...*gjeeesp*)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...