Northernlights Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Jeg er nå offisielt SVIGERMOR! =) Bryllupet gikk som en drøm. Nydelig brud, flott brudgom!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Gratulerer så mye med vel overstått! Tenk deg det du - svigermor og greier:-) Ja ja, da er det bare å prøve å IKKE leve opp til myten om den fæle varianten da;-) Sikkert ikke alltid lett....Jeg har bare døtre og det er vel ofte litt annerledes enn med svigerdøtre:-)
ettbarnsmammaen Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Gratulerer! Da blir du vel snart bestemor også! ;-) (Fint at du fulgte rådet mitt. Hva synes du om farten her nå, da?)
Northernlights Skrevet 31. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2006 Bra til å være en gjeng seiglivate gamle kjerringer!! :-D Bestemor tror jeg ikke jeg blir med det første....svigerdatteren vil gjøre ferdig utdanning først. De snakker faktisk om å bo et år her borte =)
Reveenka Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Age before beauty, det har nå jeg alltid(nesten!) sagt! Jeg er sikker på at du blir en alle tiders svigermor - gratulerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå