Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Jeg har verdens beste kjæreste! vil gi han noe for å vise hvor stor pris jeg setter på at han hjelper meg, enda han jobber MYE! Klarer ikke så mye selv, sliter med bekkenløsningen.. Han er bare helt utrolig! Og nå har han bursdag snart også.. Men jeg står helt fast!!! Help!!! Har ikke så god råd, men han fortjener det beste.. Han sier at han ikke ønsker seg noe, bare at den skjønne ungen vår skal komme snart... Men det får ikke gjort noe med på en stund enda... Han har igrunn alt etter å ha bodd for seg selv i 5år.. Er det noen som har forslag?
Anquor Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 jeg har "nesten" akkurat samme problemet, jeg er bare ikke gravid enda, (tror jeg) (kanskje) uansett, han har bursdag nå om 1,5 uke og jeg er egentli helt blank, ikke bruker han smykker, og parfymer har han et bredt utvalg av..... Holde på å pusse opp en ny leilighet som han skal flytte inn i neste uke, så jeg lurte på å shine opp med nye gardiner,blomster,duker og gjøre det fint, men så er jo det noen mannfolk som ikke likar at vi kvinner gjør sånt da, for vi invaderer liksom noe som er deres..... så da et jeg blank igjen Den nye playstationen kommer jo snart, men det blir for dyrt tror jeg, off.... Mannfolk er sååå vanskelige å kjøpe til
sid74 Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 tips fra en mann. La han komme hjem til en bedre middag, gjerne 3 retters holder i masse vis. Så får du bestemme selv hva han skal få til dessert :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå