Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Har født selv for kort tid siden og hadde en vanskelig barseltid med masse grining. Nå har et vennepar fått også....hvorfor smiler jeg innimeg når jeg tenker på at jeg har kommet forbi det værste og ikke de? Så ond..så ond...er ikke ond til vanlig!!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Kanskje du smiler inni deg fordi det bekrefter at det er helt normalt at barseltiden ikke alltid går like smertefritt som man hadde forestilt seg ? Smiler du derimot fordi du syns det er morsomt og til pass for dem fordi barnet gråter og er mye utilfreds, så høres ikke det helt sunt ut..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Takk skal du ha...når jeg leste svaret ditt så vet jeg at jeg smiler fordi hun venninnen min bare gledet seg og alt var bare koselig. Hun forsto ikke hvorfor jeg ikke ville ha besøk på klinikken. Litt mer sånn...ja nå skal du få kjenne det på kroppen selv.
Ranveig R Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Pappa pleier å seie at "skadefryd er den einaste sanne fryd"... Trur ikkje akkurt det stemmer, men det er noko i det at det kan vere godt for oss å sjå at ting er normalt vanskeleg for andre og, ikkje berre for oss sjølve. Trur eg hadde blitt passe irritert viss "alle andre" hadde flytt gjennom barseltida på ein rosa sky, utan nokon problem eller bekymringar. Eg trur ikkje desse følelsene dine er av vond vilje, det er vel meir det at det er godt å få bekrefta at det ikkje er noko unormalt med barseltida di. Og så går eg ut ifrå at det er eit litt lettelsens smil, fordi du er glad for at det ikkje er du som står der med ein nyfødd baby og skal begynne å finne ut av "alt". Det er omtrent som når eg ser på lillesøstera mi som driv og les til eksamen på vidaregåande, og eg er sjeleglad for at eg er ferdig med den slags.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 hei!! jeg hadde selv en tøff barsel tid og også siste graviditetstid.. syns synd på alle høygravide og folk med nyfødte som ikke vet hva som venter...he he jeg skjønner jo at ikke alle har det tøft, men overfører veldig fra hvordan jeg hadde det selv. Kan også noen ganger kjenne at jeg syns noen nesten har fått det for lett.....men tror dette er vanlig!!! hvertfall når man er kjempe sliten selv!!!!!!! du er ikke ond!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå