Puppesnuppa Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Hvor ofte ammer dere om dagen? Mini her blir veldig fort forstyrret så han hopper av etter ca 2-5min. Kan fort bli 5-6 ammemåltider i døgnet. Gir foreløpig litt frukmos og en litt grøt til kvelds(er ikke så keen, så det går vel ned rundt en 1/2 porsjon). Synes det er vanskelig å komme igang.. Trenger noen gode råd
mammaen til G & A Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Gjoer akkurat det samme som deg=) Snuppa faar groet paa morgenen, fruktmos paa ettermiddagen, og groet igjen paa kvelden. Hun faar en liten flaske med juice og vann paa dagen. Ellers saa ammer jeg. Snuppis spiser ikke en hel porsjon med groet enda. Regner med at det gaar seg til. Akkurat naa saa konsentrerer jeg meg om aa introdusere forskjellige ting. Skal proeve gulrot om ett par dager=) Jeg ammer nok like mye som deg enda.
Blomman Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 min er 7,5 mnd og fullammes - vil ikke ha fast føde enda. Hs sa at han var heldig som fikk starte med fast føde i sitt eget tempo. det kommer når det kommer. ikke noe å stresse med. De begynner når de blir klare. Ammer vel fort 8 -10 ganger om dagen vi da
Raffna Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Ammer til hvert måltid. Håper jeg klarer å holde på melkeproduksjonen selv om han spiser fast føde. 07 bare pupp (begge) 10 pupp (den ene) og grøt (han spiser ikke en hel porsjon, men det kommer seg litt mer for hver dag - har brukt laaang tid på venne han til grøt) 13 bare pupp (begge) 16 pupp (den ene) og et halvt middagsglass (kan anbefale å prøve gulrotpure først, den elsker han!) 19 bare pupp (begge) 23 bare pupp (begge) Han er 6,5 mnd.
Gjest Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Sønnen min er nettopp blitt 7 mnd. og er ikke kommet lenger enn fruktpure til lunsj og grøt til kvelds. Ellers får han småsmake på brødskive med leverpostei og ulike frukter/grønnsaker. Han får mm etter hvert måltid og ellers når han ønsker. Skal legge til middagsmåltidet de neste dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå