Gå til innhold

Vi skal gifte oss på Mauritius!!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg sååååååååå.......

*sukk*

måtte bare få det ut!

Mai 2008 forresten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy!!

Skjønner godt at du gleder deg =)

• 2 uker senere...
Skrevet

Det hørtes deilig ut, ble helt misunnelig

Skrevet

Har du lyst til å si hvor mye dette koster og hva det er inkludert?

Myser litt på den muligheten selv

Skrevet

Hei!

Jeg må bare fortelle at vi skal gifte oss i Thailand på stranden i januar.

Gleder meg masse jeg også, det blir nok helt fantastisk.

Lykke til=)

Navano: Vi betaler 3300 for presten + alt det andre som blomster, mat og kjole som er meget billig der nede så blir det ikke så mye:)

Skrevet

Vi gifter oss i Paris neste sommer... blir utrolig spesielt å gifte seg i utlandet... vi gleder oss veldig.. lykke til alle sammen...

Skrevet

Vi har ikke bestilt enda, men regner med vel 40 000 for reise, opphold og vielse... Jeg sendte en mail til paradisreiser.no og magellan.no og de sendte meg kataloger! Vi har bestemt oss for et perfekt 5 stjernes hotell! :-)

Skrevet

Åååååååå gratulerer :)

Så heldige dere er da, det har vi lyst til også¨,men tviler påvi får råd til det :(

Skrevet

hihi.det skal vi en dag også. Ser så utrolig ydelig ut der nede.har lyst å hoppe på første fly.hehe grattis :o)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! :-)

Ikke for å ødelegge noe av gleden, men kanskje du skal sjekke litt klimatabeller for mai på Mauritius.

Vi var der på ferie i slutten av april - og det regnet nesten konstant, det var virkelig en stor nedtur... :-(

Men masse lykke til - og at det er fint der er det ingen tvil om! :-)

Skrevet

Vi har vurdert februar også, men i de katalogene vi har fått står det bestå reise: hele året! hmmm..... har ikke bestilt enda, men skal selvsagt tenke nøye gjennom det før vi bestiller!

Skrevet

Jeg mener å huske at klimaet ligner litt på det som er i Thailand, at det er tryggere å reise dit i februar enn i mai.

Når vi var der så var det kanskje 2 timer med sol midt på dagen - ellers så var det pøsende regnvær, det var så nedtur! Vi var så skuffa.

Så da ble det endel shopping... Billig cashmere og diamanter der... ;-)

Skrevet

Tusen takk for tipset! Det hørtes ikke gøy ut med så lite sol... selv om shopping ikke er det værste da. Hvor lenge var dere der?

Skrevet

Vi var der i 14 dager - det var i lengste laget med det været ihvertfall. Kunne liksom ikke kjøpe diamanter hver dag! ;-) Var spa på hotellet, men det ble jo også litt voldsomt å gå på daglig... Samboeren min fikk mer ut av oppholdet enn meg, for han spillte golf - og det kan man jo gjøre i all slags vær... Ihvertfall gjør han det.

Men et annet tips - mange jeg kjenner tar en uke på Mauritius og en uke på Scheysellene (skrives det sånn?) - det er visst veldig vellykket å kombinere de to stedene. To uker på Mauritius ble litt kjedelig, men klart - været ødela mye. Vi spurte de som jobbet på hotellet om når det var sesong - og da sa de at vi kom midt på høsten/vinteren for de, med mest regn. Tror sesongen er fra okt/nov - februar/mars. Sjekk ihvertfall. Jeg følte meg litt lurt når vi kom dit - for vi hadde også lest at man kunne reise dit hele året, men i prinsippet så kan man jo reise hvor som helst hele året om du skjønner? Men vi var jo ute etter sol! :-)

Skrevet

Vi er også ute etter sol! :-) Hvis vi vil gifte oss i regn, er vårt typiske vestlandsvær passende (hele året!!!) Skal absolutt vurdere dette nøye! Gleder meg til å begynne å planlegge! Tusen takk igjen for info/tips! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...