Gå til innhold

hej jenter! 2 barnsmor melder seg:-)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei! da er aksel blitt 5 dager gammel og jeg er på dataen for første skikkelige gang siden fødsel!

han ble født med ks etter mange timer med rier uten at han kom seg nedover i bekkenet. så nå sitter jeg her med sår på magen, ømme pupper, en oppmerksomhetssyk 2 åring og er ganske så sliten!! men det går seg jo til, det vet jeg jo:-)

ville bare si hei jeg, så snakkes vi sikkert herinne fremover!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei tilbake og velkommen hit:) Alltid koselig med nye brukere! Selv har jeg en gutt på snart 8 mnd. Har fått masse hjelp her inne til alt jeg lurer på! Gratulerer med babyen:)

Skrevet

Hei og gratulere med ny baby :)

Velkommen inn hit,her får man svar på stort sett alle spm ja.. selv har jeg en gutt som nå har blitt 3,5mnd :)

Skrevet

Hei og gratulerer!

Har selv ei jente på 5år og en gutt på 5 1/2mnd :)

Lykke til som 2barnsmor!

Skrevet

Heihei og velkommen.

Gratulerer så mykje med vesle Aksel! Tenker meg det er slitsomt med nyfødd baby, mørbanka kropp og oppmerksomhetskrevande 2-åring... Det må vere godt å ha vore igjennom det heile før, sånn at du veit at alt roar seg i løpet av ikkje så veldig lang tid.

Nok ein gong velkommen, er alltdi kjekt med nye "fjes" som kan kome med gode spørsmål og gode råd :o)

Skrevet

ja, er litt trett kejnner jeg, men ellers går det over all forventning! det er slik som du sier Ranveig R, det er godt det er andre gangen og vi har roen så mye mer nå enn sist! klarer jo faktisk å nyte dagene litt, og er mer instilt på å amme til alle tider på døgnet. det var slikt sjokk sist.

nå er han 6 dager gammel allerede, jøssa meg! snart konfirmant.. haha..

ha en fine dag allesammen!

Skrevet

Hei:O)

Gratulerer med en liten skjønn en:O)

Skrevet

heisann og velkommen hit til oss!

gratulere så myyyye med lille aksel...

kose dere.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...