Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Må man søke om det på forhånd? Hvor lenge varer den? På forhånd takk for svar!!
Perlemor : ) Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 5 uker av permisjonen er fastsatt til pappaene. På skjemaet du sender inn til trygdeetaten må du fylle ut når du skal ha din permisjon og når han skal ha sin permisjon
Snart Ole Paps Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Jeg får ikke pappa perm. Samboeren min er arbeidsledig. Jobber selv 100% og skatter som bare det. fra www.trygdeetaten.no Fars uker (fedrekvote) Når begge foreldrene har opptjent rett til fødselspenger og moren har arbeidet i minst halv stilling før fødselen, er seks uker av stønadsperioden forbeholdt faren.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Hei du som har arbeidsledig frue. Får ikke hun også fødsels perma? det har jeg lest. Vårt problem var at min samboer gikk på attføring og da har en ikke krav på noe. Vi løste det slik at min samboer skal gå på skole. Da har jeg omsorg for barnet, får da full lønn i 29 uker og må tas innen de første 31 ukene, eller 80 % lønn og 39 uker og må tas innen de 49. Be samboeren din søke seg på skole, kan være smart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå