Gå til innhold

Utedresser til høsten og vinteren (samme som småtroll 0-1 år)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei

Gutten min skal begynne i barnehagen snart. Han kan ikke gå, men kryper mye. Han trenger uteklær nå til høsten og til vinteren.

Lurer på om noen har erfaring med utedresser (merker) og sko, og om de vil dele det med meg? Hva er bra og hva er dårlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reima sin var vi kjempe fornøyd med:) Syns selv det er fordel med hel dress i stedet for to delt. Da kommer det ikke snø/ skit/ fukt inn. Også er det lettere å bevege seg i og går raskere å ta av og på.

Skrevet

Se hvem som vunner testen på Tv2 Hjelper deg neste torsdag...

Skrevet

Jeg kjøpte reimatec-dress til snuppa da hun var 8mnd og 75cm og kjøpte i str 74. Nå er hun 16,5mnd, 85cm og dressen passer enda! Kjempefornøyd med den første året (selv om den da ikke fikk så mye slitasje da hun ikke gikk og heller ikke krøp så mye utendørs). Syns også det er en fordel med hel dress. Reimaen vår er enkel å ta av/på (glidelås helt ned i ene foten), den er lettvektig, god og varm (kanskje for varm om man har milde vintre - jeg har vinterdress), og har varmepute i rompa for de som sitter mye.

Skrevet

Syns jeg leste at F&B skal ha vinterdresstest i utgaven som kommer ut neste uke - kanskje verdt å få med seg?

Skrevet

Var et innleg om det på skravlesiden i går. En som hadde fått f&b i posten allerede. Det er forøvrig den samme testen dom er på tv2 til uken.

I denne testen har de bla ikke tatt med Reflex sine dresser.

Jeg er forøvrig litt uenig i den testen da det sto at troll ikke var så veldig varmeisolerende, noe vi har erfart med guttungen at den er.

Dessuten så har den en kjempe flott pasform, ypperlig å bevege seg i

Skrevet

Ang.denne "skravlesiden". Hvor er den og hva foegår der??? Mulig jeg er helt dum........

Skrevet

Tusen takk for alle svar :)! Trenger litt tips fra andre mødre, og ikke bare fra tester i blader :)!

Skrevet

Unnskyld at jeg blander meg.. men må bare vite hvor mye ca veide hun da hun var 75 cm lang?

Jeg lurer sånn på hva jeg skal kjøpe til dattern min:) hun er 8 mnd nå, veier 9210, og er 71cm lang, bruker klær i 74, som passer ok, men armene må jeg av og til brette opp.

Hvilken dress str bør vi kjøpe til henne i vinter??

Skrevet

Hei

Vi har kjøpt reimatec sin vinterdress i str 74, tulla vår er 74,5cm lang veier 9730g er 1 år....og dressen er stor.... hun i butikken regnte med at vi kunne bruke den til våren 2007, altså en hel sesong....

Skrevet

Enn sko da? Han bruker størrelse 19-21 i sokker

Skrevet

Hvis ikke han kan gå så anbefaler jeg vanntette sokker fra Reima. Vi kjøpte disse til jenta vår og er superfornøyde! De sitter godt (strikk rundt ankel og rett under kneet), er vanntette, foret og vindtette. Og grei pris- 199,-.

Skrevet

Vanntette sokker?? Det har jeg aldri hørt om...hørtes morsomt ut :)! Tusen takk for tipset. Gutten min kan ikke gå enda, så det hørtes veldig bra ut.

Hva skulle jeg gjort uten dere andre mødre :)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...