Perlemor : ) Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Noen dager går veldig fort, andre dager går litt treigere. Noen forslag til hva man kan finne på med 3 mnd gamle barn? (forutenom shopping - blir så dyrt i lengden da gitt....).
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Trille tur, ligge på gulvet å leke med babyen, ha baby under babygym (dette elsker gutten min) gi baby forskjellige leker som h*n kan holde i.. sikkert mye mer,men kommer ikke på mer i farta Gutten min er forresten 3,5 mnd
gutt060606&jente010110 Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 triller tur, leker under babygymmen,,litt tur ute med bæreselen,noe han elkser=) også er han med meg på babytrim=) syns det var veldig morsomt å se en svett og sliten mamma:P er og noen ganger med søskenbarnet sitt som er snart 6 mnd=) ellers er det maaaasse soving på knøtten min=)
Tigergutt Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Babytrall. Her er det i regi kirken. Barn på samme alder treffes sammen med foreldrene, vi sitter i ring og synger sanger. Veldig morsomt for de små. Der jeg går er det ikke noe forkynnelse eller noe - kanskje en kristen sang en gang i blant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå