Petrine C",) Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Gutten min er 6 mnd om en uke og han fikk sin første tann i dag! C",) Jeg har hørt da at en anbefaler å slutte med nattamming. Mitt spm er da, hvordan begynne? Han legger seg i 18:30 - 19:00 tiden, pleier å våkne i 23 tiden for å få litt mat. Så våkner han en til to ganger til iløpet av natten, er vel strengt tatt ikke sulten, men mammaen og pappaen er ikke klar for morgen, derfor får han mat av meg. Trenger ikke mye, men bare littegranne for å sovne igjen.. what to do, what to do? C",)
Vertigo Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Sørg for å pusse de tennene som etter hvert kommer opp godt om kvelden, så er det bare å fortsette med nattammingen. For regner med at det er for tennenes skyld du har hørt at du bør slutte med nattammingen? Nyere undersøkelser viser nemlig at nattamming ikke øker risikoen for tannråte, med mindre du ammer mange timer pr natt - 8 timer tror jeg det var - så lenge tennene er rene. Mm inneholder bakteriehemmende stoffer, slik at det derfor ikke er skadelig. Så - fortsett med nattamming dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå