Gå til innhold

Morsfølelse - hvor er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fikk dere den fantasiske morsfølelsen for deres håpefulle?

Jeg venter på min... Akkurat nå har jeg hatt en siltsom dag, og jeg føler meg som verdens verste mor. Skulle ønske jeg hadde hatt litt morsfølelse som kunne hjelpe meg gjennom en sånn en dag...

Er ikke deprimert, altså, jeg smiler sikkert igjen i morgen! Men savner nok fortsatt morsfølelsen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Allerede i magen. Har elsket den lille skatten lenge før jeg så han for første gang.

Men... da jeg fikk min første tok det sin tid. Var jo glad i henne og sånn, men elsket henne ikke, hvis du skjønner. Men det kom etterhvert... først da jeg begynte på jobb igjen etter 9 mnd så kom den. Tror jeg trengte å savne henne.

Derfor er jeg så takknemlig for at morskjærligheten kom så fint og fort denne gangen.

Den kommer nok snart til deg og. Av og til tar det bare litt tid! :)

Skrevet

Her kom den for fullt, dvs hver dag nesten hele tiden, når jeg begynte å få litt overskudd igjen etter ca 6 mnd. Før det var jeg veldig sliten, mye vondt, masse ammetrøbbel og søvnvansker, og da hadde jeg heller ikke noe stor morsfølelse ovenfor barnet mitt. Nå er heldigvis alt annerledes

Skrevet

Fikk ikke morsfølelse før jenta mi var 5,5mnd. Fikk dårlig samvittighet når det gikk opp for meg hvor glad jeg egentlig var i henne. Noe jeg ikke skjønte før da. Men var mange grunner til at jeg ikke hadde de følesene for henne som jeg burde ha før hun var et halvt år.

Den kommer nok :) Å når den kommer, så følger det gjerne med en dryss tårer......

Skrevet

Så godt å høre at det er flere som leter...

Skrevet

jeg tror du er helt normal!!! kjente heller ikke en overveldende morslykke med en gang dattern min kom ut.....jeg følte at dette var ett nytt menneske som jeg måtte bruke tid på å lære å kjenne. morsfølelsen har kommet sakte men sikkert med tiden, og den vokser seg sterkere etterhvert!! Tror mange sier at de følte seg overlykkelige med en gang, fordi det forventes. Tror også at de av oss med enn tøff start ikke har så mye tid til å ligge å titte på krapylet og kjenne etter hva vi føler. og at vi får en del negative følelser fordi vi ikke får til å amme/roe barnet vårt osv. noe som for noen kan fi en følelse av å være dårlig mamma. ta det med ro, følelsene dine kommer nok på plass...og hvis ikke så snakk med helse stasjonen:) der får man hjelp!!!men det tror jeg ikke du trenger!! du er nok bare som de fleste av oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...