solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Min er 12 uker sover ca 9 timer på natten og 3 ganger på dagen ca 1 til 2 timer pr gang.
SkRuLLa,Synnis&SpiRa Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 noen døgn 12-13 timer, men noen dager sover hun 3-4 timer på dagen, og det er sååå deilig. jenta vår sover egentlig lite på dagen.. men jeg har begynt å stå opp kl 8-9 i stedet for ti-elve, og da blir hun trøttere og sover mer dagtid..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Min er 12 uker og sover ca 9 timer på natta, legger han åtte halv ni og sover til fem seks, pupp og sover videre til halv ni da vi står opp, sovner igjen ved ti tiden da gjerne til halv tolv, men etter det er det ca tre dubber som ikke varer så mye som en time....
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 oj, det hørtes herlig ut gitt.. Håper det er det min skal begynne med snart ass. Har øke-helvete for tiden så nettene er helt uten rutine. Mat hver 2. time hele natta. (stønn) Min er 11 uker på lørdag og har PLEID å sove fra 20-24, mat, så til 04,05 eller 06, så mat, og så til en gang rundt 9, og da er det morgen. En lur fra c.a 11 på en time og 2-3 smålurer etter det på dagen. Tilsammen c.a 13-16 timer i døgnet tror jeg. Men som sagt, noe er i gjære - han har INGEN nattrutine lenger (siste 5 netter) og vi håper det roer seg snart. Ser litt sånn ut, i natt var det litt bedre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå