Dolla&Heidi&spire Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Bare lurer. Bagen begynner å bli litt trang. Hun er 4 mnd.
Dolla&Heidi&spire Skrevet 31. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 31. august 2006 Bytte til sportsdelen??
WP-TLogPeanut Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Vi tok bort bagen rett før TL ble 6 mnd.
Gjest Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Gutten min er 4 mnd og jeg bruker mest sportsdelen nå. Bagen begynner å bli for liten og dessuten bruker han å slenge beina på utsiden av bagen nå. Han koser seg i sportsdelen for da kan han følge med enda mer på hva som skjer ute når vi går tur : )
Villemo&Pjokken Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Hei! Vi begynte med sportsvogn i går vi. Vetle er 5 mnder gammel nå. Det nytter ikke å bruke bag'en lengre, han vil ikke ligge flatt, han bare skriker og vræler. Så nå får han sitte halveis oppe og er fornøyd med det..
Gjest Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 Hun var 9 mnd da vi byttet (hadde Basson Roma og ble trangt på vinteren med skinnposen oppi). Med nr to hadde jeg sportsvogn og tok ut softbagen da han var 6 mnd, da var den blitt for liten.
Petrine C",) Skrevet 31. august 2006 #8 Skrevet 31. august 2006 Gutten min er 6 mnd, vi bruker forsatt baggen. Men vi har en pute i ryggen på han når han er våken, slik at han får følge med på hva som skjer rundt han. Når han begynner å bli trøtt, tar vi bare bort puten, og han får sove som vanlig i baggen. Dette funker for oss ennå vertfall! C",)
alvefrøken Skrevet 31. august 2006 #9 Skrevet 31. august 2006 Du kan sikkert bytte til sportsdelen hvis den er blitt liten. Men de anbefaler ikke å sette opp ryggen før de kan sitte selv - og klarer å sette seg opp selv.
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 31. august 2006 #10 Skrevet 31. august 2006 Vi tok bort bagen da han var 4 1/2mnd. han er stor gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå