Gå til innhold

Hvilken bilstol vil dere anbefale???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei i familien som straks får en liten en, og hun lurte på hvilket sete som var greit. Vet at jeg kan se på tester når det gjelder sikkerhet, men spør nå om deres erfaring.

Det må være sikkert

Det må ha base

Det må også være godt tilbakelent siden hun kommer til å kjøre endel lengre turer (vet at man ikke skal kjøre mer en 1/2 time i strekk når de er små, bare for å slippe slike kommentarer... Hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i begynnelsen av juni var det test av bilbarnestoler.

Gå inn på forbrukerportalen.no og se hvem som komm best ut i test.

Skrevet

Heisann!

Vi har acta graco med base 0 - 13 kg. Vi er kjempe fornøyde med setet, så jeg anbefaler det til alle ¨på det varmeste! C",) Det er enkelt å feste, både med og uten basen, babyen sitter godt å trygt i det. Enkelt å ta med seg å bære når babayen er liten. Det er "gynge funkjson" på det når du ikke har det i bilen.

Lykke til!!

Skrevet

Takk. Vil gjerne ha flere anbefalinger, så jeg dytter litt

Skrevet

Henger meg på denne: Anbefaler Acta Graco med base!!!! Det er superlett å berre klikke setet fast i basen og vips er du klar.

Kanskje litt bratt for en helt nyfødt...det kommer litt an på selve setet i bilen. Men det går an å bygge basen litt opp med et teppe e.l i begynnelsen

Skrevet

HTS IZI combi 2006..

Elsker det setet. Det kom best ut i test, og kan brukes begge veier. Det er et godt kjøp.

Fåes med 20% avslag på flere butikker i norge. Selges også hos bilforhandlere, Bilextra og Mekonomen ol.

Skrevet

Vi har Römer / Britax med iso fix base (Römer BabySafe Isofix plus), og det setet er også helt supert. Kusina mi som har to små sa bare "oi, der så det ut som han satt utrolig godt" og ble helt misunnelig.

Hadde en eldre versjon av Maxi Cosi til forrigemann og Britax er utrolig mye bedre. Hodestøtten er skikkelig stødig, ikke bare enn sånn "stoffpølse" rundt hodet. Og når du skal stille selene i ryggen var det utrolig mye enklere. Bare vippe det oppover på baksiden med barnet i setet istedenfor å tre de på nytt. I tillegg har det setet 5-punkt sele istedenfor bare 3-punkt sele som de fleste andre har. Jeg synes han sitter mye bedre fastspent i det. Neste aldersgruppe har jo bare 5-punkt seler så jeg skjønner ikke hvorfor ikke alle babystolene også har det?!!

Så jeg stemmer for Römer / Britax med base (setet kan også festes uten basen, dersom dere f eks har to biler).

Se http://www.britax-roemer.de/produkte.php?sprache=en&seite=details&id=26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...