lifa og Eline Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 krabbe steg i dag, 6 dager før hun fyller 7 mnd. Hun begynte å trene push up når hun var akkurat 5 mnd. og etter det har hun jobbet masse med balansen og krabbeposisjon men har ikke skjønt hvordan det skulle gjøres. Krype oppdaget hun hvordan hun skulle få til dagen før hun fylte 6 mnd. og nå krabbing. Er kjempespennende å se utviklingen på disse små når de begynner å komme seg frem og opp. Lå på magen foran en terrakotta blomster krukke i går, fikk akkurat håndleddet ove kanten og lå der med sprikte fingre og vinket. Prøvde å kjenne etter om det var noe der, jorden ligger ca5-7 cm nedenfor potttekanten så hun kjnte jo ingen ting. Men så nysgjerrig som hun er tar hun begge hendene og holder seg fast i kanten og prøver å løfte seg opp. det var jo så morsomt å se spesielt den hånden som drev å vinket som ikke kjente noen ting at jeg begynnte å flire. En ting er sikkert her må en viss frøken passes på fremover.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Helledussen, tiden går så utrolig fort!!! Hannah har holdt på med push ups en stund nå og vil så gjerne bevege seg, men får det ikke riktig til:-) Blir lettere irritert når ikke kroppen fungerer sånn som hodet vil;-) Og ja, det er nok bare å passe godt på dem fremover - plutselig en dag skal de konfirmeres:-)
Northernlights Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Går fort,ja! Da jeg var hjemme i Norge bestemte lillesnuppen seg for å reise seg opp ved stuebordet, så nå reiser han seg overalt, og går rundt bordet og stolene. Mange knall og fall stakkars,., Første året er utrolig full av hendelser =)
ettbarnsmammaen Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Nussa her i huser åler seg omkring og fikler med/spiser på alt hun kommer over. Ledninger er naturligvis en favoritt. I ettermiddag hadde hun kommet seg ut i gangen. Der lå hun og gnagde på den ene joggeskoen min. I dag tok jeg ned babygymmen som jeg ikke har hatt fremme på en stund. Nå var den kjempestas. Hun ålte seg inn og ut av den. slo på den platen som lager lyd og koste seg ordentlig. Og stakkars mor, som gjerne vil kose litt med nussa si også, er bare en matestasjon som hun er innom av og til. Fort ferdig og så ned igjen. Men når mormor kommer! Ja da er det ikke måte på hvor kosete hun er. Det er forskjell på folk, sann! Krabber Eline ordentlig på knærne?
Northernlights Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 konfirmeres??? Min eldste gifta seg i helga!! Og han var jo nyfødt "i går"! Uff som tiden går... Nei, la oss snakke om noe annet =)
lifa og Eline Skrevet 3. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2006 Ja, Eline krabber skikkelig det var det som var så morsomt. For hun har drivi og øvd seg i 2 mnd. Foreløbig går det mest i kryping men det blir litt krabbing innimellom. Vi har parkett i stua så hun glir lett der, så da er det lettere å krype.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå