Beth84g Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Mener gubben! Kunne ikke vert mer uenig!!! Jeg kysser da jenta mi på munnen jeg. Liker å kose på hu. Og ja vi kler av og og ligger hud-mot-hud. De skal jo ha kos og jeg mener nå at å kysse på munnen er helt greit. Men da mener han vel at jeg er en "overgriper" da.... hyggelig... *mannfolk*
Gjest Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 he he...min stakkars datter er altså utsatt for incest fra både mamman og pappan sin..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Vil ikke kalle det incest eller overgrep. Men jeg kysser ikke barn på munnen, og vil heller ikke bli kysset på munnen av et barn. Like lite som jeg vil bli kysset på munnen av mamma, bestemor, Kari og Ola Normann. For meg er kyssing på munnen en intim greie, som passer seg for kjærester osv. Den eneste jeg vil bli kysset på munnen av er mannen min. Kom selvfølgelig ikke til å hyle vis Brad Pitt prøvde å kysse meg.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Jeg er enig med hun andre anonym her. Synes kyssing på munn er forbeholdt kjæresten min. Men, tenker ikke på incest når jeg ser mødre kysse babyene sine på munn, bare faller seg unaturlig for meg.
Dolla&Heidi&spire Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 Jeg kysser jenta mi masse på munnen, det gjør sambo også. Det faller bare helt naturlig for oss. Har alltid blitt kyssa på munnen av mamma, og det gjør jeg fortsatt, 21 år. Kanskje mange som synes det er rart eller ekkelt. Men for oss der et heilt naturlig. Sambo får mer intime og laaange kyss han:)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 31. august 2006 #8 Skrevet 31. august 2006 det spørs da hvordan en gjør dette mener nå jeg. ja jeg kysser sønnen min på munnen når jeg sier hadet til han i barnehagen og når jeg sier god natt for kvelden. jeg ligger ikke på sofaen eller i senga og kysser han på munnen, det ville føltes rart... Og jeg kysser ikke minstemann på 2 mnd på munnen, det ville vært litt rart, han gir jeg helle rmange kyss på kinnet og hodet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå