Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Hei. Det hadde vært fint å hørt fra noen andre pappaer som har opplevd at moren til barnet deres har fått fødselspsykose. Det er ikke så mange som får noe så alvorlig og har opplevd det, men håper det er noen innom her da. Selv har jeg opplevd det.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 En veldig nær bekjent av meg har opplevd det. Skal tipse han om forumet slik at dere kanskje kan dele erfaringer og få utluftet litt.
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har opplevd det. Men som pappaer flest er dette noe en kun finner ut av eller hører om når det først har utviklet seg så langt. For oss gikk det bra, men hun ble tvangsinnlagt på psykratisk siden hun til slutt ikke kunne ta vare på seg selv når hun hadde havnet i psykosen. Mistet all kontakt med henne, men etter ECT (elektrosjokk) behandlinger i kombinasjon med anti-psykosemedisin, var jeg så heldig at hun kom tilbake til seg selv igjen. Tøffeste og mest smertefulle jeg har opplevd i mitt liv. Nå, 1 år senere, har vi et normalt liv som før. Men hun går fremdeles på anti-depressive medisin, men skal snart trappe ned på medisinen. Så spørs det hvor lenge denne tråden blir tilgjengelig før den forsvinner fra forumet, men om noen er i denne situasjonen og har spørsmål, så er det bare å ta kontakt på r o n n y 0 6 krøll s t i l e n .n e t (06 endrer seg til 07 etter årsskiftet, og adressen er så klart uten mellomrom).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå