Gjest Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Bare lurer på en ting Hvis jeg skal være vekke f.eks en natt og skal pumpe meg hva gjør jeg da? Pumpe litt hver gang hun spiser måltidene før jeg drar? Pumper jeg masse er det jo ikke nok til hun.. Vil produksjonen øke da når jeg tømmer brystet flere ganger? Hun har aldri tømt et bryst før... Da må jeg vel pumpe om natten og da hvis jeg får spreng...Kan jeg amme om morningen hvis jeg har drukket, men er edru? Masse sp.m. her nå, men er litt grønn på dette her med amming. Hun er 6 uker, men har ingen planer om fest enda. Greit å vite til senere
*ale* Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Jeg pumper litt etter måltidene, og hvis det er lenge siden han har spist pumper jeg ene puppen. Og tar han bare en pupp så pumper jeg andre. Slik kan man samle opp ganske bra etterhvert:) Lykke til.
animal Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Når jeg skulle være borte fra henne en natt så pleide jeg å pumpe meg ca 2-3 timer etter at hun hadde lagt seg. Var så redd for å ta maten fra henne (øket produksjonen dette også). Men det funker sikkert fint sånn som du tenkte å gjøre det også, må vel bare litt flere pumpinger til for å få samme mengden. Ja, det å tømme puppen helt (noe jeg vel egentlig ikke tror du klarer å få til helt med en pumpe) skulle øke produksjonen. Ville nok tatt med meg pumpen, også pumper du bare når du kjenner at du begynner å bli sprengt. Det sies at alkoholen er ute av melken når den er ute av blodet. Hvor lang tid det tar er jo avhengig av hvor mye du tar og hvordan forbrenning du har. Men ville nok vært helt sikker på at alt var ute før jeg ammet henne. Jeg holdt på å si; kos deg med en fri kveld, men så fikk jeg se at du hadde jo ingen konkrete planer om å ut Hehehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå