Gå til innhold

Hva skriver man foran på heftet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp. Jeg skal jo ha sånne sanghefter i bryllupet. Hva står det på forsiden?? Velkommen til bryllup? Navnene våre...oisann. hakke peiling gitt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha mine hefter som bordkort også, altså står det gjestens navn utenpå. Ellers ingenting.

Skrevet

VI hadde "Velkommen til vårt bryllup!" , og nede på siden sto navnene våre og dato.

OBS OBS! Dersom du skal skrive velkommen til Kari og Olas bryllup, så ha for all del ikke genitivsapostrofen med! Styggeste jeg ser! Den forsvant ut av det norske språk for flere titalls års siden, men enkelte klarer ikke å lære seg dette! Spesielt frisørsalonger, merker jeg meg. Aud's frisør liksom. Aargh.

Skrevet

Ja, da er det vel beder å skrive Kari og Ola sitt bryllup!

Vi skal ha Kun navnene våre og datoen.

Skrevet

Har laget ferdig sangheftene nå og på våres står det: Velkommen til .... og .... bryllupsfest 9.september 2006.

Skrevet

Eg har tenkt å berre skrive berre "Velkommen" utenpå vårt sanghefte, og så står våre navn og dato o.l. på første side. Eg skal brette sangheftene på langsida (sånn at dei blir smale og høge, og ikkje i A5-format...), og så skal eg feste band og et hjerte utenpå. Reint og enkelt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...