*surrehue* Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Hjelp. Jeg skal jo ha sånne sanghefter i bryllupet. Hva står det på forsiden?? Velkommen til bryllup? Navnene våre...oisann. hakke peiling gitt
Maud Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Jeg skal ha mine hefter som bordkort også, altså står det gjestens navn utenpå. Ellers ingenting.
Granny Weatherwax Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 VI hadde "Velkommen til vårt bryllup!" , og nede på siden sto navnene våre og dato. OBS OBS! Dersom du skal skrive velkommen til Kari og Olas bryllup, så ha for all del ikke genitivsapostrofen med! Styggeste jeg ser! Den forsvant ut av det norske språk for flere titalls års siden, men enkelte klarer ikke å lære seg dette! Spesielt frisørsalonger, merker jeg meg. Aud's frisør liksom. Aargh.
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Ja, da er det vel beder å skrive Kari og Ola sitt bryllup! Vi skal ha Kun navnene våre og datoen.
Ann-ch. Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Har laget ferdig sangheftene nå og på våres står det: Velkommen til .... og .... bryllupsfest 9.september 2006.
sommerfuglene Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Eg har tenkt å berre skrive berre "Velkommen" utenpå vårt sanghefte, og så står våre navn og dato o.l. på første side. Eg skal brette sangheftene på langsida (sånn at dei blir smale og høge, og ikkje i A5-format...), og så skal eg feste band og et hjerte utenpå. Reint og enkelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå