bollenr3 Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 var hos legen i dag og hun målte samme symyfysemål som for to uker siden, + at jeg ikke hadde gått opp i vekt disse to ukene.... Er nå i uke 35... noen andre som har opplevd det samme...? ble litt engstelig, skal ta ny ul dersom det ikke har bedret seg til neste gang...
Vimsete Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Hei på deg! Har opplevd å få akkurat samme beskjeden. Men jeg ba om rask kontroll på føden fordi jeg ble så engstelig. Jeg er nå i uke 38. På kontroll var alt fint med bebyen, hun er litt lita men older seg innenfor normalen. Og morkakefunksjonen var helt fin, hadde noen forkalkninger men det er visst vanlig..Men jeg hadde mindre fostervann enn vanlig, og skal derfor inn på kontroll om to uker..Er det lite da, så regner jeg med at de setter meg igang.. Så er beroliget, men ikke helt da..Vil jo det beste for bebyen. Nå har hun mindre fostervann å boltre seg i enn andre, og dermed ikke like gunstige vekstvilkår som de med masse fostervann. Likevel velger jeg å høre på fagpersonell, og som jobber med kasus som min beby daglig. Om hva som er riktig osv.. Hadde jeg vært deg hadde jeg bedt om time på poliklinikken der du skal føde for en ekstra ultralyd. Så skal du se at det ikke er farlig. Det er lett å surre seg inn i alle mulige problemstillinger når ikke vet.. Jeg er iallefall mye roligere nå etter kontrollen. Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå