Gå til innhold

DET HETER IKKE MINIFORM!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minifom hilsen sykepleier!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehehe... takk. Har også irritert meg over det:) Godt å få det ut??? :)

Skrevet

hvem bryr seg ?????

å du, det skal være komma etter minifom i innlegget ditt...

Skrevet

Ja,veldig godt å få det ut! Dust,dobbelt moral. Bryr meg lite om den komma`n din. Og hvis du bryr deg så jævlig lite om hva ting heter og ikke heter,så drit i å svar. Tøyte!

Skrevet

Åssen kunne jeg vite de-a? Utelenning jeg vettu...så lærte vi det!

Skrevet

ååååååå GUD SÅ TEIT!!!!!!!

Skrevet

også tøyte æ gett.... he he.... festlig.................

var liksom for å sett fingeren på hvor lite det betyr da vel, m komma eller skrivefeil

er ikke på skolebenken her inne.,,,,,

poenget er at folk forstår vel...

Skrevet

Bare enkelt å si minifom isteden,dere som er så korrekte alle sammen :) Da stikker jeg over på krangle. Og husk da pliktoppfyllende perfekte mødre,det heter MINIFOM,,,,,,,,,, ;)

Skrevet

hehe...det har også jeg (ikke akkuratt irritert meg over), men lagt merke til, ja...

Hilsen sykepleier jeg og....Vi har iallefall øynene oppe for detaljer når det gjelder medikamenter og det er viktig...

Skrevet

Hehehe.. dagens utblåsning:) mrsmt...

Trodde ingen brukte ordet tøyte lengre... jaja så vet jeg det...

Skrevet

Tøyte er og blir et ord uansett om man bruker det nå eller da. Det har vel ikke så mye å gjøre med minifom eller? Må ikke henge deg opp i detaljer vet du. Hehe

Skrevet

Jeg vet at det skrives Minifom og har ofte sett at flere skriver Miniform (høres mer "logisk" ut, kanskje;)). Men jeg har ikke tenkt over det engang, er ikke kritisk til det som angår rettskriving og riktig uttalelser her inne, det er bare et forum tilgjengelig for hele verden. Jeg hisser meg overhodet ikke opp av sånt, jeg er vel en kjedelig person, hehe.

Og jammen er jeg sykepleier jeg også,nei og nei;))))

Skrevet

Og jeg er veldig enig med deg:)

Hilsen farmasøyten:)

Skrevet

Er det så ille å irettesette når noen sier et ord feil? Jeg synes ihvertfall det er greit å si tingene riktig. Skjønner ikke problemet her...

Skrevet

Hehe.. Tok feil jeg også første gangen jeg skulle kjøpe! Men det slår ikke mannen min som kom på apoteket og skulle kjøpe uniform! Dama som sto i kassen bare klødde seg i hodet og fattet ingenting.

Skrevet

hehe....uniform ja...tror jeg og hadde klødd meg i hodet da

Mannen min skulle ha idoform han, noe som er noe helt annet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...