Gjest Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 kun 1 gang og de 2 siste nettene har hun sovet fra 24 til 6. Fantastisk...hun hadde 2 låsninger i ryggen og skal tilbake til kiropraktoren 2 ganger. Tenk at hun har hatt vondt hele tiden, men tenk om det nå er slutt på skrikingen....
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Så godt å høre at det endelig ser ut som om jenta di får det bedre Lest her at du har slitt veldig med henne,får håpe det er slutt på den vonde tiden for jenta di nå og at du kan nyte babytiden med henne
Prinsemammaen Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Åh, så herlig!! Både for deg og jenta di!! Lillegutt har blitt helt ekstremt om nettene så vi skal også til kiropraktor.... Håper de finner noe. Har prøvd mye annet uten at det har hjulpet på søvnen...
Gjest Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Håper det hjelper dere også! Vi krysser fingrene....i dag lå hun i nesten 1 time i sengen min og skravlet og smilte før hun sovnet helt inntil meg i 2 timer. Har aldri skjedd før at hun har sovnet sånn og iallefall ikke smilt. Jeg klarte ikke sovne engang, bare lå og såg på hun. Og tenk at nå sover hun i vognen sin....heller aldri skjedd før. Dette er gøy! Det har vært noen slitsomme 6 uker, men nå er faktisk alt glemt :-) Tusen takk for all støtte
Prinsemammaen Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Åh, det hørtes herlig ut!! :-) Her har vi hatt 2 slitsomme måneder... Våkner på det verste hver halvtime om natten og må bysses i søvn. Er vi heldige, sover han sammenhengende i 2 timer! Så her soves det på skift... Nyt stundene med jenta di! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå