Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Gutten min er 1,5 mnd og på pakken står det at man skal gi 10 dråper til en 3 mnd gammel baby, hvor mange dråper skal gutten min få da? Noen som vet? Og så lurer jeg, det står at han skal få det før hvert måltid, og så skal den jo stå kaldt, hva når jeg skal ut på tur da? Skal jeg da ta den med eller la hver og gi han når jeg ikke er hjemme? Håper noen kan svare meg....
Gjest Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Du skal gi 10 dråper. Han må få det til hvert måltid ja, ellers er det ingen effekt. At den skal stå kaldt tok ikke jeg så nøye. Hadde en som sto hjemme i kjøleskapet også hadde jeg med en på tur. Det fungerte selv om den var romtemperert. Men hvor vidt det har mye å si, det vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Du skal gi 10 dråper ja og legen min sa at den har best effekt om barnet får den hver dag. Den virker utelukkende på tarmen og tas ikke opp i kroppen ellers. Den bør stå kaldt, men kan tas med på tur. men sett den i kjøleskapet når du er hjemme igjen. Legen min mente det var viktig at den stod kaldt. vi erfarte at lillebror ikke slet med luftsmerter på formiddagen, kun ettermiddag / kveld (sikkert fordi det var melk han reagerte på og det fikk jeg stort sett i meg på formiddag til frokost/lunsj)... så jeg ga han bare minifom til måltidene på ettermiddag/kveld. Det hjalp.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Tusen takk for svar.. Håper det hjelper for lillegutt.. Nå skal vi ut på tur..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå