Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Jeg ble litt nysgjerrig da jeg leste at jobben din hadde betalt for en reise rundt jorden eller hva det var. Hvilken jobb har du da??? (helt greit om du ikke vil svare, ble bare så nysgjerrig)
Lukasmamma Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 og jeg lurer på, er det i Tyskland du bor?
Expat Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Er havforsker, da må man jo på havet vet du...og så tar man seg gjerne et par feriedager på veien. Jeg bodde på østkysten av USA, havna var i nordvest australia i første omgang. Billigste fly var først til LA, så bytte (dagen etter, hehe) til Fiji air (lov å bli tre dager på Fiji på veien, det gjorde vi, var på seiltur til øya der Tom Hanks "castaway" var filmet), til Sydney (et par dager der, Bondi Beach og slikt, klappet en Koala) og Perth var også på veien... Endte da til slutt i gokk i nordvestaustralia midt på sommeren (des)... Tilbrakte en mnd (inkl jul og nyttår, japans nyttårsmiddag er en opplevelse!) på et japansk fartøy noen dagers reise rett sør for Mauritius, hadde Reunion som havneby (ble dessverre herpesert av en Syklon, måtte gjemme oss bak Madagaskar!), så fløy jeg til Paris og Norge på hjemveien, og så tilbake til USA... Får en del "eksotiske reisemål" på reiseruten i yrket, ja!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Fy flate, jeg er sånn passelig misunnelig på jobben din da
Expat Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 På papiret (skjermen) ser det jo megabra ut, men det er skikkelig stress innimellom, og man kan jo ikke reise slik når man har små barn... Har ikke vært ute på havet på over to år nå... Og tid på skipet får man heller ikke velge, det har en tendens til å bli sommerferier og juleferier (som den siste...) Men har jo en del stempel i passet etterhvert, ja...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Hehehe! Jeg har også vært veldig nysjerrig på jobben din! Jeg var sikker på at du var lege )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå