Gå til innhold

Om det er en mann her????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med en ung mann på 30år,som jeg nå venter barn med. Vi har vært sammen i 2år. Det var ikke planlagt graviditet,men han ville så inmari ha dette barnet(jeg også da såklart!) så vi bestemte å beholde det.

Det jeg lurer på er: Før han møtte meg var han utro mot alle damene sine,han har hatt 3 laange forhold i sitt liv,likevel knulla over 30stk!! Han har,ihvertfall ikke som jeg vet, vært utro mot meg!Vi har hele tiden hatt sex gjennomsnittlig 2ganger om dagen,men nå er det blitt til 4 ganger i uken:-( Da kommer endelig poenget mitt: Er det sånn at menn som har vært så mye utro før vil være det igjen??

Vet det sikkert er hormonene mine som får meg til å uroe meg ekstra først nå..men kompisene mine sier så forskjellig,så tenkte det er greit å høre med noen som ikke er bekjente.....

Håper noen menn tør å svare ærlig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jo ikke noe fasit svar på det. har selv rota litt med en bekjent over mange år, men kunne ikke tenke meg et forhold til en med den merittlista. ca 100 stk på 20 år. han er 35. men jeg tror menn har ett litt anna syn på å knulle noen enn oss jenter, de legger ikke nødvendigvis så mye i det. tror du skal ta det med ro jeg, følg magefølelsen og gjør det beste ut av det.. det går nok bra.. bare ikke glem å ta vare på ham også... thora.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg var aldri av den trofaste typen før jeg ble gift, men nå har jeg vært gift i snart 11 år, og det ville aldri falt meg inn å være utro. Gammel vane kan så absolutt vendes.

Skrevet

I det innlegget som starter denne tråden trodde jeg nesten jeg var typen din...alder og oppførsel stemte skremmende godt!

Etter at jeg møtte min nåværende har ikke tanken på utroskap engang vært tilstede. Vært sammen i 2 år, fått en datter og bor sammen. Sex to ganger om dagen har blitt til en om dagen eller kanskje annenhver dag....men det er ikke noe dramatikk i det! Personlig syntes jeg vi har litt mindre, men myyye bedre sex ;-)

Så ikke døm ham sånn uten videre....folk kan forandre seg, det er jeg et levende eksempel på :-)

Skrevet

Han er mest sansynlig utro. En gang utro alltid utro. Er du atpåtil gravid øker nok sjansen. Du spurte, og jeg svarer så ærlig som jeg kan. En kan jo håpe at han blir voksen, monogam og ansvarsfull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...