Gå til innhold

Noen som har peiling??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sgal begynne å studere på Nki,og har tenkt å søkke om lån og stipend.Men problemet er at for 3 år siden når jeg gikk på vidergående skole så søkte jeg om lån,og det lånet er no hoss statensinkrevings sentral.Noen som vet om jeg får lån nå hvis jeg søker om det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler desverre på at du får det ...Har noe av lignende situasjon her,lånet er under nedbetaling,ringte på lånekassa for å høre, og i første omgang ble svaret nei, Men så lurte han på hva jeg drev med nå ( altså jobb o.l) sitter som alenemamma med ei tulle, og siden situasjoen var annerledes fikk jeg beskjed om å skrive et brev til de,og legge ved kopi av fødselsattesten,og vedtak på hva jeg har av inntekt..

Sendte det i begynnelsen av august,fortsatt ikke hørt noe men..:/

Skrevet

off ja håper du får det,og håper at jeg og får det også,hvis jeg skriver om situasjonen min og sånt.Men husk å si i fra her når du får svar da hehe:)

Skrevet

Har også en lignende situasjon. Lånet mitt havnet hos Statens innkrevingssentral i min pure ungdom. Har nå betalt på det i snart 8 år.

Hva hadde egentlig det med saken å gjøre at du var alene? Skulle gjerne også ha lån igjen. Hørt om andre som har fått det, og da selv om lånet egentlig er sagt opp. Hva fikk du beskjed om å dokumentere?

Skrevet

Ikke godt å si...men fikk nå beskjed om å skrive et brev om hvordan situasjonen var, hvorfor jeg vil studere igjen og trenger økonomisk støtte, legge ved kopi av vedtak overgangsstønad,fødselsattesten og på dagpenge perioden jeg hadde.Fortsatt ikke hørt noe..:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...