Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 med frekk og ufin tone? Synest å oppleve oftere og oftere at folk svarer på en frekk måte på innlegg. Selvsagt er det langt flere som legger vekt på en hyggelig og grei tone, men noen ser ikke ut til å vite hvordan men på en høflig måte kommuniserer med andre. Kanskje bare meg som reagerer på dette, men måtte bare få sagt det!
Gjest Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 hvorfor måtte du være anonym for å skrive dette innlegget da? ikke surt ment, er helt enig med deg, men står du for det du sier så er det vel ikke noe prob med nick?
Aga:-) Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Enig med deg! Når det er sagt, vil jeg bare føye til at det stort sett er en utrolig mye hyggeligere tone her inne nå enn da jeg var her sist (ett års tid siden).
Expat Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Selv om jeg er enig med deg, og prøver så godt jeg kan, så er det også viktig å ha i mente at det er mange veeeldig slitne mammaer her som ikke alltid er like detaljert i tonen sin... Søvnmangel kan gjøre de fleste hissig Da får vi da prøve å se budskapet heller enn måten det ble sagt på...
mamma og my Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Tror nok krasse svar på innlegg fører til at det blir mange anonyme...
Mamzen Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Greit å svare konstruktivt når man er uenig synes jeg. Samtidig tror jeg det er mange svar som blir oppfattet som frekke uten at de er ment som det? Selv vet jeg at jeg ofte har liten tid og skal skrive fort og gjerne så kort sm mulig, da kan det kanskje av og til oppfattes frekt for noen.. Jeg mener i allefall å være høflig selv om jeg er uenig. Synes det er flott at vi har ulike synspunkter.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 Synes ikke det er noe rart at HI er anonym, man vet jo aldri når man blir hudflettet her inne...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #8 Skrevet 31. august 2006 Godt at det ikke bare er meg som legger merke til det. Vet ikke hvordan det var for ett år tilbake, da var jeg nemlig ikke her. Er bare vant til at de voksne jeg til dagen omgås med opptrer med vanlig høflighet. Hvorfor jeg ikke står fram med nick. Det har jeg faktisk aldri brukt her inne, og gjør det derfor heller ikke nå. Er konsekvent anonym fordi jeg bruker dette foraet til å øke min kunnskap og evt kunne gi et lite råd til andre. Trenger ikke nick for å gjøre det :-) Skal jeg være sosial, er jeg det andre steder enn på nettet :-)
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 31. august 2006 #9 Skrevet 31. august 2006 Helt enig med deg..det må gå an å svare folk på en skikkelig måte..jeg ble kalt dum i hodet da jeg måtte spørre om et spørsmål...trivelig ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå