Forskeren Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Hvilken type bæremeis har dere (hvis dere har)? Ønsker meg en som er lett å bære/ligger inntil ryggen, har sett litt på Norrøna, har noen denne? Har Ergo bæresele fra før og har klart oss bra med denne, men skal på fjelltur og tenkte at det kanskje er mer interessant for jenta å "se litt av verden" også.
Mor til 3 søte små:) Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Jeg har Bergans sin meis og er kjempefornøyd. Betalte 1990kr for den. Var mange forskjellige priser ute og gikk så du kan spare penger på å sjekke i mer enn en butikk. Lå mellom 2000kr og 2500kr.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Har Bergans 13 år gml og like fin (brukt til 3 barn) Kan anbefales
Bartemarte - termin 4 mars Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Vi kjøpte Bergans Jonior Sport for noen uker siden. Det er den billigste Bergans bæremesien, men vi er kjempefornøyde! Vi prøvde både den og den dyreste, men vi ville heller ha Junior Sport, for den var ikke så enorm som den dyre! Lillegutt sitter supergodt i den og vi er ute med den hver eneste dag. Vi kjøpte en billig en fordi vi tenkte vi kom til å bruke den sjeldent, men vi er så fornøyde at vi nesten ikke bruker vogn lenger:) Jeg tror Junior Sport selges for ca 1390kr på sportsforrestninger, men de selger den på Obs Sport til 980kr! Vi har forresten også ergo fra før, men lillegutt liker seg myyye bedre i bæremeisen!
Forskeren Skrevet 1. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2006 Takk for svar! Jeg skal se litt på Bergans Junior Sport ja, tror det faller mer i smak hos oss enn den største, som jeg synes virker stor og tung, og lang vektarm (et vennepar har den, det er bare mannen som såvidt orker å bære). Derfor falt jeg litt for Norrøna, som virker mer ergonomisk, ligger bedre inntil ryggen. Men jeg skal se på den minste Bergans også, takk for tipset!
peonererfine Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Støtter meg til innlegget om Bergans Junior Sport. Kjempefornøyd!!!
brooklyn Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 De har bergans-bæremeis som vervepremie i bokklubbens barn. Fikk min søster til å verve meg. Tok premien selv. Kostet oss 899 for meisen, tror jeg det var. Sparte MYE på det og gutten min har en fantastisk utsikt der oppe:))
izza Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Vi har ikke bære meis, men har vært på flere fjellturer i sommer med bare ergo selen, og den er fantastisk syns jeg. Bærekomforten på den overgår det meste av bæremeiser tror jeg. På overnattingsturer har jeg til og med hatt snuppa på 1,5 år på magen og en 16 kg ryggsekk på ryggen uten at det har vært for tungt å bære. Om barnet ditt er vant til å sitte i ergo og ikke vet om noe annet vil hun sannsynligvis være såre fornøyd med det..
Lille Bill Skrevet 1. september 2006 #9 Skrevet 1. september 2006 Izza, jeg synes ogsaa Ergo er topp. Tror den hadde funket ypperlig paa fjelltur med Booo, for da ville han kunne hoppe litt inn og ut kjekt og greit og gaa som han vil. (Og det vil han jo...) Angrer nesten litt paa at vi kjoepte meis, jeg. Og... ehr... gikk du langt? Du er sterk, du!
to gull Skrevet 1. september 2006 #10 Skrevet 1. september 2006 Vi hadde tenkt å kjøpe bergans, men endte opp med phil&teds. Vi er superfornøyd med den og det er snuppa også. Den er kjempelett å ha på ryggen og godt polstret for henne å sitte i.
mto2 Skrevet 3. september 2006 #11 Skrevet 3. september 2006 Eg har Norrøna og er kjempefornøgd. Lett å justere, god å bære og ikkje minst god for Kristian. Det er den einaste meisa som har eit litt smalt sete slik at han kan få strekt ut beina og avlasta ryggen. Originalt manglar den fotbøylar, så det har vi fiksa. Den manglar og regntrekk, men LittleLife sitt passar. Må berre sy på eit par fester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå