Gå til innhold

hvor mye har dere pr mnd ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vill jeg klare å betale husleie på 8000 og barnehage osv som alenemor??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville ikke klart en husleie på 8000 veit jeg... jeg har ca 12-13000 utbetalt men har lån som jeg betaler på,bil osv osv..... så her er det husleie på max 5000 jeg vet jeg ville klart!

Skrevet

husk at strømmen blir veldig dyr nå da :(

Skrevet

jeg er alenemor å betaler 9500 inklusiv strøm å d går fint...me bostøtte å dagmamma jobb så har jeg ca 26500 kr.

Skrevet

ho ho, det hadde overhodet ikke gått her i gården ihvertfall...

Skrevet

Det hadde aldri gått her,sliter nå med husleie på 5500,får ikke bostøtte før i januar. Gutten min ble født 17 dager for seint for at jeg skulle få nå i september :(

Skrevet

hm hørtes ikke lovende ut,, hvor mye kan man f¨å i bostøtte da? ifølge utregningen på husbanken vill jeg ikke få noe. fordi de tok utregning fra 2005 men hvorfor det? jeg har ikke lik inntekt no, altså ingen inntekt...

hva om man dokumentere nåverende inntekt da, får man da ingenting heller???

Skrevet

Jeg har boutgifter på ca 5000 kr pr mnd. ikke bostøtte heller.

Det går fint, men hadde ikke villet hatt noe mer nei.

Skrevet

Da må man be om å få lagt til grunn dagens inntekt, og sende med dokumentasjon på det.

Skrevet

Jeg har 14 250 utbetalt i mnd å betaler 7171kr på lånet i mnd. I tillegg kommer strøm å alt det andre. Er veldig trangt men hjelper når kontantstøtta kommer i november.

Skrevet

Jeg har utbetalt 30400 kroner inkludert barnebidrag og barnetrygd, får ikke stønad til barnetilsyn.

Hadde som det synes klart en husleie på 8000. Har i dag 6500 i huslån og husleie.

Skrevet

har husleie på 8000 og ca 10 000 utbetalt pluss b.trygd.

det går akkurat rundt

Skrevet

Hvor i all verden bor dere som betaler så mye som 8000 kr?? Leier dere villaer?

Jeg hadde aldri klart det, selv om jeg har det meste som man kan få fra trygdekontoret.. Overgangsstønad, støtte til barnehage, utdanningsstønad, dobbel barnetrygd ol. Og i tillegg jobber jeg 20 timer i måneden.

Skrevet

koss får du utbetalt 30400???

Skrevet

ja det lurte jeg på også.........

Skrevet

Jeg klarer det fordi jeg faktisk jobber! Skulle vel ikke så mye til for å skjønne det?

Skrevet

Istedefor å leie for 8000,- om du klarer det, - ja da lønner det seg nok å kjøpe noe istede... Boligprisene fortsetter å stige, og om man ønsker å være med på verdistigningen det ligger i egen bolig bør man ikke vente med å kjøpe!! Men, man må jo være sikker på å klare de mnd utgiftene da...

Jeg jakter på bolig for tiden - har fått 1,6 i lån og kjøper så fort jeg finner "min" bolig;-) Krysser fingre og tær...

Skrevet

jeg har ca 7000 kr i boutgifter. får bostøtte på 2600, har søkt redusert foreldrebetaling i barnehagen så jeg må bare betale for mat.

skulle gå om du gjør det samme!

LYKKE TIL!

Skrevet

Jeg betaler ca 9000 i mnd på fellesutgifter og lån på 3-roms i Oslo. Er blitt alene ganske nylig og skal prøve meg frem. Men tror det skal gå bra. Med barnebidrag og barnetrygd får jeg vel ca 25000 utbetalt i mnd. Håper jeg skal få dekket barnehageutgifter av trygda. Hvis ikke, får pappaen betale halvparten! Får ikke noe bidrag til bootgifter.

Skrevet

Jeg har en husleie på 7000 kr å sliter, men det går...

Skrevet

hei, kan du si litt mer om hva slags stønad du får? Det høres litt mye ut, jeg får bare litt over 14000, og 11000 av de er lønn, har permisjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...