glad_jenta Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 dere som har fått tilbake mensen,følger dere den gamle syklusen,eller har den blitt endret? å er det noen som har fått tilbake en gang å så har den forsvunnet igjen uten å være gravid??
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Hei! Nå har jeg bare hatt mensen 2 ganger siden gødsel, men den ser ut til å følge samme mønster som før )
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Følger samme mønster som før, men begynte å blø enda mer!! Har derfor også nettopp begynt på p-piller både for prevensjon + å stagnere blødningene litt...
glad_jenta Skrevet 31. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2006 ok,takk for svar.hva med resten da? håper noen sier at den er endret eller forsvunnet igjen
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Jeg har ikke fått den igjen ennå, 3,5 mnd siden fødsel. Men da jeg fikk den igjen etter nr 1, tok det 7 uker mellom første og andre mens. På tredje eggløsning ble jeg gravid.
glad_jenta Skrevet 31. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2006 ok:) da så ble jeg litt mindre bekymret:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå