sussa4 Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Heia Jeg og sambo har lyst til å gifte oss under åpen himmel , men vet ikke hvordan retningslinjene for det er ... Noen som vet ?
tigergrrrl Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Det gjorde vi! Ble kjempe bra! Vi giftet oss borgerlig. Det hjalp kanskje litt at vi kjente dommeren, men det ska ikke være så vanskelig å få til. For oss var det helt fantastisk. Jeg syntesdet var veldig kjekt at alle fikk se at det gikk an å ha en fin sermoni utenfor kirka og uten prest.
AKG- tobarnsmamma!!! Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Vi ville gjerne det, men dommerene her i Hamar viet ikke utenfor kontoret og når vi ikke kjenner noen privat så... Ja, blir kirken på oss. Vet de andre steder er mer fleksible, så krysser fingrene for at det går fint for dere. Prester kan vie utenfor kirken men må være på vigslet plass, f.eks kirkeruiner.
mayaya Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Det går også gjemmon human-etisk forbund. De er visst veldig fleksible tror jeg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå