Gå til innhold

1000 spørsmål!!


Matja

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på hva man kan og ikke kan... Jeg jobber som styrer i en barnehage, og sitter stort sett i ro, men noen ganger må jeg trå til på avdeling, og da blir det kanskje noe løfting av barn. Bør man unngå dette allerede nå?

 

Barnefaren bor i England, så når kan jeg fly, og når kan jeg ikke fly...

 

Jeg finner liksom ikke svar nok her inne, så da spør jeg dere :)

 

Er det noen andre som har spørsmål kan de jo stilles under her, så samler vi det litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

spørs hvor langt du er kommet og om du har problemer med rygg og bekken. selv jobbet jeg i barnehage da jeg var gravid med førstemann med problemer knyttet til rygg og bekken. jeg prøvde å løfte lite da jeg var i siste trimester. men å være på avdelingen innimellom som styrer nå, tror jeg ikke du skal engste deg for - bare vær oppmerksom, løft så lite som mulig og husk å løfte på riktig måte er mitt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det gjelder å fly så er det somregel restriksjoner fra fylselskapene. Det vanligste er vel at man ikke kan fly siste måned før fødselen tror jeg, men noen ganger er det visst to uker.Dette er mest for at man er redd for en eventuell fødsel i lufta. Hvis du vet du kommer til å fly mye kan det kanskje være en ide å skaffe seg støttestrømper med en gang og bruke de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...