Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, fy søren. Lillegutt er så vidt ferdig med første settet før han setter igang med neste runde. Trodde ikke de skulle komme før om en stund jeg, men det gjør de jammen meg. Hele fronten er våt av sikkel, og gutten tygger febrilsk på det som er. Synes synd på ham, og litt på meg selv også;-)

Skrevet

Isj, ja! Nå har ho ikke spist ordentlig på 5 dager!! Vondt i gommene, kvalm og uten matlyst :-( Litt slapp i dag men fikk i ho littegranne mat i sta. Melk drikker ho heldigvis. Og så kjenner jeg bare at den første jeksel er på vei ut. Stakkars lille gullet!

Skrevet

Uff,er heldigvis heldig der vi.Merker ikke til noe når de kommer.

Skrevet

I Know!!!!! Gutten min sikler og sikler det bokstavlig renner av han....

har heldigvis ikke nedsatt apetitt heller det motsatte! Men han har røde prikker og utslett rundt munnen da, har hørt det er jekslene...

huff Huff....

Han har nå to STORE kuler i nede i munnen.... ser ut som hele tennene har kommet opp men at de er dekket av tannkjøttet.... ser ikkke deilig ut akkurat.... men i går så jeg anntydning til to kuler oppe også.... huff huff er ikke ferdig men de to nede før det begynner oppe... holder på med 4 samtidig han da jo....

Skrevet

Har akkurat fått pakke i posten i dag fra søster i frankrike, som anbefaler camomilla - små piller med hoemopatmedisin. Til og med de som aldri ville rørt hoemopatmedisin ellers, sverger til disse. Min søster har to små - det funket som bare det på den ene, ikke i det hele tatt på den andre. Verdt et forsøk!

Skal teste det ut her - rapport følger :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...