Gjest Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Hei! Jenta vår begynner å bli mer rastløs og trenger mer kontakt med andre barn. Nå begynner også barsel-gruppa å smuldre opp. Er det noen som vet av arrangementer, sang og lek som arrangeres for småbarn i Stjørdal/Trondheim? Har ikke funnet noe på nettet, og vi kjenner få med barn på samme alder. Hadde vært moro siste mnd før permisjonen er over... Hun er 9 mnd nå. Lakrisen
mammmamia ** Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Åpen barnehage f.eks. eller så finnes det både barnedans og sang-/musikkgrupper her :-) Evt. barnesvømming..?
Gjest Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Vet du hvor det er musikk-grupper og lignende? Vi bor i Malvik, hvor det ikke er åpne barnehager har jeg fått vite. Og de i Trondheim har vi fått beskjed om at vi ikke kan bruke, pga kommune-tilknytning
en pluss en er to Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Sverresborg museum har musikkgrupper, Musikkmanesjen, og div. kirker eller menigheter. Bl.a. Byåsen kirke, Frelsesarmeen. Har ikke vært på noen av disse, men det som er greit med sistnevnte at en ikke trenger melde seg på...kan komme når en vil..tror jeg. Ellers så finnes det en bok om aktiviteter for barn i Trondheim...husker ikke helt hva den heter... Gå på en åpen bhg du. Ingen som spør om hvor du bor tipper jeg... Må nå bare være glad for at folk kommer...
* Zoë * Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Jeg tviler på at noen spør hvor du bor, så du får bare gå. Om de spør kan du bare si Byåsen ;o)
Gjest Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Takk for tipsene! Hun hadde kolikk første 6 mnd, så det ble lite samvær med andre barn da. De barna vi kjenner ellers har nå begynt i barnehage, så nødvendig å finne på noe annet nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå