Gå til innhold

Aktiviteter for 9 mnd i Trondheimsregion?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jenta vår begynner å bli mer rastløs og trenger mer kontakt med andre barn. Nå begynner også barsel-gruppa å smuldre opp. Er det noen som vet av arrangementer, sang og lek som arrangeres for småbarn i Stjørdal/Trondheim? Har ikke funnet noe på nettet, og vi kjenner få med barn på samme alder. Hadde vært moro siste mnd før permisjonen er over... Hun er 9 mnd nå.

Lakrisen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åpen barnehage f.eks. eller så finnes det både barnedans og sang-/musikkgrupper her :-) Evt. barnesvømming..?

Skrevet

Vet du hvor det er musikk-grupper og lignende? Vi bor i Malvik, hvor det ikke er åpne barnehager har jeg fått vite. Og de i Trondheim har vi fått beskjed om at vi ikke kan bruke, pga kommune-tilknytning

Skrevet

Sverresborg museum har musikkgrupper, Musikkmanesjen, og div. kirker eller menigheter. Bl.a. Byåsen kirke, Frelsesarmeen. Har ikke vært på noen av disse, men det som er greit med sistnevnte at en ikke trenger melde seg på...kan komme når en vil..tror jeg. Ellers så finnes det en bok om aktiviteter for barn i Trondheim...husker ikke helt hva den heter...

Gå på en åpen bhg du. Ingen som spør om hvor du bor tipper jeg...:) Må nå bare være glad for at folk kommer...

Skrevet

Jeg tviler på at noen spør hvor du bor, så du får bare gå. Om de spør kan du bare si Byåsen ;o)

Skrevet

Takk for tipsene! Hun hadde kolikk første 6 mnd, så det ble lite samvær med andre barn da. De barna vi kjenner ellers har nå begynt i barnehage, så nødvendig å finne på noe annet nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...