Gå til innhold

Pappahelg,hva gjør dere da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ungene er hos pappa`n sin, hva gjør dere på da?

Er det bare godt å slappe av og sove mest mulig, eller finns det overskudd til å gjøre andre ting?

Jeg bestemmer meg for at jeg skal gjøre så mye av alt de helgene,men det ender opp med at jeg kjeder meg og blir rastløs hele helgen....

Noen der ute som kan gi meg noen gode forslag?

God helg alle sammen.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du kan ta vare på deg selv,pleie venneforhold eller noe?

jeg pleier å rydde bort barneleken fra stue på fredag ,lage meg noe god mat ,tenne stearynlys og åpne en flaske vin,ta et laaaang bad og stelle meg ordentlig også ta en tur og møte venninner og prate og fjase litt.Lørdager spiser jeg en sen frokost ,lese alle avisene på senga ,og ta en rusletur i byen,kikke i butikker ,se en film på kino stikke innom en kafe

også komme hjem og vaske litt klær og rydde litt leiligheten ,også lager jeg en liste over ting jeg må få gjort i kommende uke ,middagsforslager ,litt kjedelige ting. Også vasker jeg hele søndag (bare praktiske ting.

Det viktigste er at du slapper og lader opp batteriene og gjøre voksenting ,tar litt vare på deg selv.

• 1 måned senere...
Skrevet

Av og til drar jeg på kino på fredagen når snuppa reiser... På lørdagen slapper ej av og ikke tenker på noe annet.. Vasker litt.. Og på søndagen sover jeg så lenge jeg kan så er det rett på jobb.. Ikke så mye jeg får ut av pappa helgene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...