Gå til innhold

Jr er nattavvent, men.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...han våkner fortsatt masse på natten!! De siste tre nettene har han våknet mellom 4 og 5 og da er det liksom morgen. Han vil ikke sovne igjen. Roer seg noen få minutter, og så begynner han å snakke/sutre igjen!!

Kl kvart over fem idag tidlig orka jeg ikke mer, og la ham i min seng for å gi ham pupp. Det er første gangen han får pupp før kl 6 på to uker.... Æsj, ville ikke gi meg, men var trøtt og orka ikke mer....

Tips anyone??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ammer tulla ofte på dagen og litt ekstre mye om kvelden. Hun er snart 3 måneder sover hele natten fra rundt 22 til 9. Noen dager må jeg vekke henne syntes det er på tide hun får seg litt mat.

Jeg har fra hun ble født tatt henne om natten bare det kom ett lite kny fra henne fikk mat og sovnet da med en gang igjen. Fikk erfaringen da hun en gang den første tiden gråt en liten stund, merket da att det tok mye lengre tid før hun roet seg. Tror jeg har fått igjen for det nå.

Eller det bare går i arv hi hi. Hennes far er glad i ¨å sove og meget morgengretten når han må stå opp tidlig =0).

Skrevet

Min også våknet mellom 0430-0600, da ville ikke han mer heller, gjorde som deg, ga han pupp i håp om at ville sovne igjen, men det tok inntil 1 time før han sovnet igjen... husk at det bare er en periode, nå 2 uker etterpå sover han til kl 07, gjorde ingenting annet enn å gi han smokk når han sutret om natta, så sluttet jeg med det også, bare lot han sutre og da sovnet han av seg selv igjen, nå i natt sov han 11 timer sammenhengde, første gang, krysser fingre og tær at det fortsetter...

Skrevet

Hvor gammel er han? Det er ikke sikkert du kan forvente at han skal sove hele natten ennå, selv om han har hatt perioder hvor han har gjort det. Det skjer så mye med disse små at ting endrer seg fort.

Skrevet

Han er 6 mnd. Ganske sikker på at han var klar for å slutte på spise nattpupp. Han bare koste med puppen om natta og avvenninga gikk overraskende greit..... Han er heller ikke sulten når han våkner på natten. Søker ikke etter puppen, og gråter ikke "sulten-gråten" sin.

Skrevet

Nå begir jeg meg inn på noe jeg ikke har peiling på, for jeg har ikke nattavvent, men hva med å bare ta ham over i senga di på morgenkvisten uten å gi pupp - hvis han egentlig ikke er interessert? Kanskje det er kosen og nærheten han trenger for å få seg litt ekstra søvn på morgenkvisten?

Han kommer jo uansett ikke til å ville sove i din seng om morgenen til han er konfirmert... (Ei heller ville ha pupp om natten, men det er en annen sak ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...