Vestlandske meierier A/S Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Jepp, det var min kjære mor som dyppa tutten i is og før jeg rakk å si nei var den i munnen på lillegutt!! Jeg ble rett og slett sint og sa at det var første og siste gang!!herlighet, han er to mnd!! Overreagerte jeg?? Hvordan hadde dere reagert???
Medium fikk guttebass Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Disse "gamlingen" gjør mye rart. Jeg ville også ha blitt sint, for det er DU som bestemmer hva som skal i munnen på DITT barn!
Ullbærta Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Rent prinsipielt synes jeg foreldrene skal få bestemme når og hva småttisene skal introduseres for av mat og drikke. Når det er sagt synes jeg du hadde grunn til å bli sint, de skal tross alt ikke ha kumelk før de er ett år gamle!!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Jeg hadde blitt fly forbanna! Det er jo en grunn til at ungene ikke skal ha noe annet enn morsmelk før de er 6mnd. Allergi!!!!!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Jeg syns godt man kan si ifra, at slikt ikke skal gjøres!! Men på den annen side er det jo ikke krise, så å ta voldsomt på vei er ikke noe poeng. Man må velge sine kamper med omhu!
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Jeg er enig med deg anonym. Synes og man kan si i fra at man ikke vil at babyen skal få smake, men å bli sint for det syntes jeg var en litt voldsom reaksjon... Tror nok ikke alle tenker slik som oss mammaer-vi leser om hva som er best for barna, og prøver å følge det. Og mødrene våres tror jeg "glemmer" fort-pluss at det sikkert ikke var like "viktig" da vi var små.... Så jeg synes det er greit at en sier i fra, men det kan gjøres på en fin måte
Expat Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 Ghuud, dette er en kamp jeg velger!!! Fra begynnelsen har jeg gitt omgivelsene beskjed om at jeg holder en person personlig ansvarlig hvis de gir barnet noe jeg ikke har tillatt... Og det var mye tabu før 1år! Is er både egg og melk... Fyyyyflate... Det er noe dritt å være allergiker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå