Gå til innhold

Snart 40 år ... selvinnsikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for all oppmuntrende støtte etter mitt sutre innlegg om at jeg blir snart gammel... I dag kom mensen! Like overraskende som hver gang. Utrolig hvor godt jeg kjenner kroppen min etter snart 40 år, gitt...! Hver måned siden ungdomsskolen har livet mitt rast sammen. Alt blir kullsvart og jeg tar det like alvorlig hver gang. Gubben skal kastes ut, jeg er en elendig mor, jeg er gammel, feit osv... Og hver måned når mensen kommer får jeg en aha-opplevelse; "ååååå var det derfor...?!?" Men jeg skal til øyenlegen i dag. Armene er ikke lange nok lenger, nemlig!!! (Astmaen, øretrøbbelet og diabetesen har plaget meg i en årrekke, og har egentlig ikke noe med alderen min å gjøre...)

Ha en fin dag jenter!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme aha opplevelse her i gården. Allerede? Jammen det er jo tomt for ob!...

Og nå minte du meg på at jeg må bestille time hos min øyenlege også; må kontrollere trykket. Masse grønn(eller er det grå?) stær i familien.

Skrevet

Ha ha ha ha ha ha ha, som jeg skulle sagt det selv trollet;-) Jeg blir til dags dato, lynende sint og synes at igrunn hele verden er dum og teit og er vel på høyde med døtrene i så måte. Har ikke fått igjen mensen ennå, men merker på humøret at den nok ikke er veeeeldig langt unna...jada...

Skrevet

Jeg klager over jentene mine når de bobler over av hormoner... Sannheten er vel at jeg innimellom går dem en høy gang!

Skrevet

He he....ja er det ikke fint å oppdage det?

Skrevet

Her har heldigvis mensen holdt seg unna enda. Fullammer fortsatt og har tenkt å fortsette med det noen måneder til så jeg satser på at den holder seg borte en stund enda også. Og godt er det for det er flere som blir skikkelig hormonbomber da ja. Mannen min begynte faktisk å bekymre seg for fremtiden her en dag. Så for seg hvordan livet ville bli når tre døtre kom i puberteten og mor sjøl sikkert skal slite med overgangsalderen... Spørs om vi ikke må tillate far noen gutteturer litt for oftere da ;-)

Skrevet

Hipp hurra for hormoner i fri fly, korte armer og en hørsel som bare hører det en vil høre:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...