Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Noen som har fått strammet på/forandret på skjeden fordi den er for vid,eller man har problemer etter fødsel? Og hvordan ble resultatet?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 dytt!!!! det vil jeg å vite! tror virkelig jeg trenger det :,( et år etter fødsel å syns ikke det er bedre der selv om jeg har prøvd oppstammere ol *knurre*
Gjest Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Det er bare å ta kontakt med de som driver med slikt. Der får du nok vite alt du trenger.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Tror hun skrev dette innlegget her for å hør om noen andres mening /erfaring en de som driver med dette. Som regel får du jo ikke vite alt fra de som driver med dette! Kan desverre ikke svare på hovedspørsmålet , men blir bare provosert over wildchild.
Gjest Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Ingen grunn til å bli provosert. Det er vel ikke noe vanskelig å forstå at de som driver med slikt har mest erfaring. De har sikkert før og etter bilder også.. :-) Jeg har ikke nektet henne å fortsatt være her å se om det dukker opp noen med erfaring. Og den erfaringen er basert på ett ingrep! Men dette var min MENING iallefall....
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Ok,jeg har time på gyn.pol. neste uke,problemet er at jeg jobber på samme sykehus og møter de samme legene på "min" avdeling.....!!! Men det må jo bare gå,de har vel masse andre kjentfolk oppe på skrævebenken også
Gjest Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Hmm.. Ja, det kan være et kinkig problem. Men du er nok ikke den første.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Takk,takk! Jeg kommer nok med en oppdatering på hvordan det går!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå