Gå til innhold

ang.ullbodyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor får jeg kjøpt dette?på en vanlig lindex butikk?

er det for varm og bruke nå?og klør de ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spar-Kjøp har Janus- og Tom og Trine ullundertøy.Veldig gode.Ellers vet jeg at Cubus også har,og div. nettbutikker.

Skrevet

H&M har også ullbodyer, de er ganske gode og rimelige. Helios har, de er veldig gode men dyre.

Skrevet

Jeg har kjøpt på Nøstebarn. Er dyrere enn Lindex & slikt men de er så vidt jeg vet de eneste som selger ubehandlet ull. All ull som er merket med at de kan maskinvasket er superwashbehandlet, dvs. at det er lagt en tynn plastfilm på dem for at ulla ikke skal bli "tøvet" i vask. Ulla er fortsatt god, men den mister visstnok noen av egenskapene sine under den behandlinga. Her har vi brukt ull siden fødselen, var spesielt når det var varmt at vi satte pris på ullbodyene, alt annet ble snuppa varm og klam i. Og nei, ull klør ikke. Noen veldig få kan reagere på kjemikaliene som er tilsatt under superwashbehandlinga, men da er det ikke ulla de reagerer på. Eksembabyer klør mindre med ull på seg enn med f.eks. bomull, sannsynligvis fordi de ikke blir klam og eksemen blir mindre irritert. Bruker ullklær og lammeskinn fra Reflex også, er fornøyd med det også.

Skrevet

De fra www.ull-rik.no er kjempegode også, de er liksom så myke. Bor du tilfeldigvis i Bergen så har de butikk på Nesttun.

Jeg har ull på lillebror nå (bor på fjellet), så han ligger på gulvet i bare body og strømpebukse. Skal ikke bli forkjølet før ferien neste helg....

Skrevet

Lukas bruker ull fra nøstebarn med 30 % silke,de er super myke og virker veldig behagelige å ha på seg.

Han er tendens til å få litt utslett,er litt sar i huden.Tok en telefon til nøstebarn,og det var de som anbefalte den med silke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...