Gå til innhold

Bare noen spm ang bestilling av donorsæd fra Danmark.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på noe ang det å bestille donorsæd,la oss si fra Danmark for hjemmeinseminasjon.

Noen som har noe peil på hvor mye det kan komme på?

Kan det bli billigere om jeg drar dit og lar inseminere enten på klinikken eller om jeg henter sædem og ordner det på hotellet jeg overnatter på?

Eller vil vinninga gå opp i spinninga siden det må påberegnes utgifter til reise og overnatting?

Noen som har egne erfaringer med å bestille sæd fra utlandet for egen inseminasjon?

Hvor mye kostet dette,når i mnden fikk du den og hvordan håndterte du den korrekt før inseminasjon?

Og hva brukte du,bare enganssprøyte eller et kateter i tillegg?

Takknemlig for svar,fint å vite mer før jeg går for å bestille sæd fra utlandet,mest sannsynlig Danmark.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på, men hvordan blir det mht adopsjon av barnet? Kan medmor adoptere på lik linje som ved inseminering hos f.eks. Stork? Regner med at man får en kvittering, men om denne er gyldig på samme måte som den man får hos Stork.

Skrevet

Mener bestemt jeg har lest i media at de nå har trappet opp kontroll av inføring av genmateriale til landet. Det er nemlig forbudt for hvermansen og importere sperm!!! Tror sikkert andre her vet mer om dette enn meg. Kanskje fastlegen kan ta det inn for deg. Siden de er lege og ikke "vanlig" privat person?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...