Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 føler meg ensom i forholdet mitt,vi har akkurat fått en baby, men det virker ikke som om det er av int.han snakker med babyen,men gjør ikke så mye med den.han har så mye planer osv men stor sett alle faller i fisk..han kommer alltid med hvite løgner til alle,har prøvd p snakke med han om det og han sier da at det er dumt,men sluttter ikke med det.begynner å miste tillitten til han,han blir drit sur hvis jeg "dobbeltsjekker" ting han har sagt/skulle gjort.han har alltid tlf med seg og legger den sjelden fra seg.hvordan skal jeg kunne stole på han når jeg ser at han lyver glatt til hvem som helst.sliter og lurer på om jeg orker fortsette.er aldri sikker på hvorjeg har han.noen som har noen råd?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Uff, det høres ut som min mann. Han var akkurat lik, og det kom for dagen at han hadde en annen. F.eks hadde han mobilen med seg overalt, den var ALDRI tilgjengelig for meg. Vet ikke hva du skal gjøre egentlig, jeg fikk ikke tatt et oppgjør med han før noen fortalte meg at han hadde et forhold. Nå har vi bestemt oss for å prøve å redde forholdet, men vet ikke om vi klarer det. Skal prøve hvertfall. Ønsker deg lykke til, håper det ordner seg for dere.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Mannen min var også slik de første mnd, men det gikk gradvis over. Han var ikke utro, men har senere sagt han følte han mistet "sin plass" i forholdet, etter babyen kom. Han viste rett og slett ikke hva han skulle gjøre, og tok letteste vei ut, nemlig å være minst mulig hjemme. Tror ikke det er så uvanlig desverre. Han er ikke slik nå, men for min del sliter det på forholdet enda, fordi han nekter å snakke om det, og ikke gidder å prøve å se hvordan det var for meg. Om han angret oppriktig oppførselen sin hadde det vært mye enklere å komme over. Så har ikke så mye råd til deg,desverre. Men håper det går bra med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå