Gå til innhold

Er det kun Reimatec og Troll som duger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger dette innlegget på 2-3 også.

Skal handle inn til lillegutt på 17 måneder nå snart. Har sett på Reima-tec dress, den koster rundt 1200,- luen koster nesten 300,- og vottene ditto.

Har råd til å kjøpe dette, men er redd han vokser ut av det, slik at vi må ha en dress til i løpet av vinteren, og det blir jo ganske dyrt.

Han går ikke i barnehage, men vil søke han inn i barnepark i februar/mars.

Vi satser på å være mye ute, og vil jo ha det beste til han, men lurer altså på om det er sånn at disse dressene er absolutt det beste, eller om det er tilsvarende gode dresser i lavere prisklasser.

Hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i barnepark trenger de nesten bedre klær enn i bhg. spør du meg. De er lenger ute, og det er flere barn å passe på. I februar trenger dere en god dress, men er du sammen med han og kan passe på - vil jeg tro at dere kommer unna med en rimeligere en. Er til og med helt sikker:) Leketøy sin kom best ut i test i vg sine sider. Du kan lese mer om testen der.

Skrevet

Takk for tipset, det skal jeg gjøre.

Vil jo helt klart ha det som er best, men bare lurer på om det er slik at de dressene er det beste, eller om det er blitt en sånn "merke-greie".

Kommer nok til å gå for en Reima-tec dress sikkert, men godt å høre litt tips fra andre som har prøvd ut forskjellig.

Skrevet

Jeg tror ikke det er noe merkegreier. Jeg har prøvd veldig mange av vinterdressene, og det er ingen tvil om at barnet er tørrere, varmere og mer bevegelig med de dyre dressene.

Billigdressene blir stive i kulda, holder ikke på varmen og blir våt om man har vært ute en stund. Styr unna! Vinterdress er det ene plagget det virkelig er verdt å legge penger i etter min mening.

Skrevet

jeg har hatt x antall dresser (både fra h&m, cubus, sparkjøp ol ) og har vært veldig fornøyd med dem. har hørt om folk som har vært skikkelig misfornøyd med disse dyre "flotte" dressene, mens jeg, som stort sett har kjøpt "billigdresser" har vært kjempfornøyd. jeg mener det er det barnet har under som er viktig ! dessuten kan du ha 2-3 dresser i stedet for 1 .. kjekt å kunne bytte litt også :)

Skrevet

Reflex sin nye dress med avtagbart ullfor er veldig bra og koster kun 699,- helt ny.

Ellers er det mulig å få kjøpt veldig pent brukte reima tech og troll dresser på bl.a. finn.no, libero.com, og qxl.no. Du kan få de til halv pris og under det der.

Ellers har jeg hørt at TV2 Hjelper deg skal ha parkdress test i et av de nærmeste programmene som kommer nå, så følg evt. med der.

Skrevet

I foreldre og barn skåret Kaphahl sin like bra som reimatec og den er myyye billigere.

Skrevet

Du må kjøpe den så stor at den holder hele vinteren da. Det skal ikke være noe problem. En såpass stor gutt kan godt ha en dress som er litt stor i starten.

Forøvrig er det lurt å kjøpe dress på slutten av sesongen på salg. Jeg har en på 17 mnd selv som har en Trolldress som venter på seg i skapet, kjøpte den med 30% avslag i april...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...