aleinemamma til 8 åring Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Er her noken som he gode forslag til vinterdress til en 8 åring so må opp i str140? En so e slitesterk og er litt vanntett? Eller kansje han er so stor at der ikkje e bra desser,kansje betre me 2delt sett. Sjøl om ej helst vil ha heil dress til han. Vil gjere vite merker på bra dresser og sann ca ka dei kosta og eventuelt kor ej kan få kjøpt den.
Rødstrømpe Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Jeg vet ikke hvilke merker jeg ville hatt,men vil anbefale to- delt,det har jeg til min gutt.Kjøpt på Sportmann for ca 300.
trøndermamma Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Datteren min ville ikke ha hel dress da hun var så gammel. Da gikk vi over til todelt. I fjor kjøpte vi på Cubus, husker ikke prisen. Buksen gikk i stykker på vårparten, så nå må kjøpe nytt. Får vel se litt rundt:-)
aleinemamma til 8 åring Skrevet 3. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2006 Ok. Kjøpte dokke 2 delt dress de buksa ha seler el ikkje? Ej vil tru den e best den me seler,slik at den ikkje siger ned.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Hei. Jeg ville kjøpt en 2 delt dress der buksa har seler. Da går den litt oppover ryggen barnet vil ikke få snø nedi buksa. Leker jo fortsatt i snøen i den aldern. På Sportmann.no har de en fin dress til 400. Denne kjøpte jeg til min sønn. RHNT eller noe heter den. Men H&M har også fine dresser, vi har hatt en sånn et år også. Helt grei denne også.
Northernlights Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Kjøpte en goretex todelt dress str 12 år i fjor til gutten min, på et bruktutsalg. Jakken så litt brukt ut, men buksa var helt ny. Betalte bare 100 kroner for den, og ny koster over 1000 kroner. Ordentlig fin kvalitet fra Canada =) Heldig med den!!
Trollmora Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 Hvis du har tilgang til siste nr av Foreldre&Barn så var det en test der av vinterdresser. De dyreste var ikke samtidig de beste og det er jo en jungel der ute!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå