Olivia38 Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Men hvordan i alle dager kommer vi oss videre??? Men dere kan tro han er stolt når han står på alle 4 og vurderer mulighetene! Og så kan han si Hei! og rekker tunge som en skikkelig proff. Nå spiser han kvelds klokka 8, og sovner rett etterpå. Han sover til ca 8, men knirker litt innimellom. Og 3-4 ganger hver natt kommer noen rasende brøl. Da vet mamma ar han har rullet over på ryggen, og det kan vi jo ikke ha noe av!
Ronja65 Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Hallo.. Han er jammen tidlig der:-) Thyra hun blir som regel sur når hun er på gulvet fordi hun i steden for å ake seg forover, aker seg bakover... lengre og lengre fra leken hun ønsker....Stakkers... Da blir hun kjempesint. Hun elsker å sitte på fanget...og rive ned alt hun ser...
Reveenka Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Er det ikke moro?! Vesla her har nettopp begynt å krabbe rundt; det tok utrolig kort tid når hun først skjønte hvordan det skulle gjøres! Hvis jeg lager en liten sparkebukse i microfiber, kan jeg få tørket over gulvet sånn som hun åler og krabber rundt c",)! Men jeg er misunnelig på den sovingen, her må det serveres pupp en/to eller kanskje tre ganger i løpet av natten. Grøt eller middag vil hun ikke ha ennå; mamma er best så det så!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå