JoLo Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Av den tøffe gutten min!! (10 mnd) I dag hadde han tenkt seg å gå en meter! Det var like før vi skulle spise, og han hadde (som vanlig) vært borte og åpnet skapdøren under vasken. Jeg gikk (som vanlig) bort og sa nei og lukket døren, og så ble han bare stående midt på gulvet. Det er ikke så uvanlig for tiden, han står faktisk ganske mye uten støtte. Så gikk jeg bort til stolen hans (som sto ca. én meter unna), viste ham koppen og ba ham komme og spise. Han kikket litt på meg, litt på koppen og litt på stolen, og så begynte han bare å gå! Det hører vel strengt tatt med til historien at han bare kom noen få skritt før han mistet balansen, men det behøver man vel ikke snakke så høyt om, vel?
Beama Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Så flink gutt du har da=) Bare vent snart er det mer enn noen få skritt han tar=)
Ranveig R Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Å så kjekt! Guten vår er noko eldre, men han er enno eit stykke unna å sleppe seg. Blir nok kjempestolt når den dagen kjem eg og ) Grattis med første skritt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå